Sidder på arbejdet og drikker mig varm til julefrokosten starter ... og selv sådan et kort indlæg er en udfordring, da de forbandede taster er svære at ramme, da min hjerne har en uhørt lav tolerancetærskel over for alkohol (som deltagerne i den famøse filmz-julefrokost måske bemærkede??).
Og der sidder et par kvindelige kolleger ved siden af mig og diskuterer intimbarbering.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Lige nu kigger jeg tomt på mit nyudleverede eksamensspørgsmål, der om 10 dage gerne skal være blevet til 15 velbegrundede sider om skabelsen af den danske nationalisme og folkelighed. Jeg har lavet te og købt flødeboller (av, hvor kan man skære sig dybt når man forsøger åbne sådan en pakke), så nu bliver det interessant at se om min ambitiøse plan om at skrive en fredag aften lykkes.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
God julefrokost til alle og dagens Quiz, arrangeret af hr. pain in the ass.
"Hvem", anno december 2008 udtaler på en karikaturudstilling i Paris:
"Man kan ikke ofte nok gentage erklæringens artikel 19, der fastslår en af de fundamentale rettigheder, Ytringsfriheden. Globaliseringens proces er accelereret og ledsages af dybe omvæltninger på praktisk taget alle områder. I en periode med hurtige forandringer er fristelsen til at prøve og beskytte sig stor. Nogle påkalder sig den kulturelle relativisme og bruger den som et skjold mod de forandringer, der opleves som trusler mod deres måde at leve og tænke på.
Adskillige blandt jer ved, hvad det koster at overskride denne tærskel og tage afstand fra totalitarismerne og konformismerne".
Han sluttede sin åbningstale af med en understregelse af, at menneskerettighederne ikke kun er universelle, de er også ubøjelige.
En dansk karikaturtegner, som ikke var en af de 12 muhammedtegnere i 2005, udtaler:
"Personligt var jeg ikke glad for Muhammed sagen, men jeg må konstatere, at den i en eller anden forstand har ramt plet i debatten også dernede. For de franske tegnere er meget trætte af lokal muslimsk pression. I Frankrig og også i USA, kan jeg mærke, at de er glade for, at affæren har fundet sted".
Muligheder:
1) Ytringsfrihedsfundamentalist korstogsridderen , Bruce
2) Redaktør Flemming Rose, Jyllands Posten
3) Kofi Annan, tidligere FN Generalsekretær, som i 2006 kaldte Muhammedtegningerne krænkende og indskærpede, at man altid skulle praktisere ytringsfriheden på en måde, der fuldt ud "respekterer religiøse følelser og grundprincipperne i alle religioner".
Hint: Helvedet er frosset til is og vedkommende siger han IKKE er intimbarberet!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige slukket min redigeringscomputer efter at have siddet dybt begravet i min nye spillefilm hele dagen. Første gennemklip er nu officielt færdigt, og med en længde på 2 timer og 14minutter skulle der være nok til at der kan falde et par scener fra her og der i andet gennemklip.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#3081 evermind 15 år siden
Og der sidder et par kvindelige kolleger ved siden af mig og diskuterer intimbarbering.
#3082 dolphinfriendly 15 år siden
And that's the last thing you'll remember that night. :)
#3083 tiany 15 år siden
Hvad mener du? Du var da festens højdepunkt eller det var måske problemet :)
#3084 evermind 15 år siden
Au contraire - denne tråd har nu officielt fået status af "Captain's log"! :P
Hvis det ikke generede jer andre, generer det ikke mig. ;)
Glæder mig allerede til næste filmz-arrangement! :D
#3085 tiany 15 år siden
Ja et nyt filmz-arrangement kan kun blive godt ;)
#3086 lagoni 15 år siden
Lige nu kigger jeg tomt på mit nyudleverede eksamensspørgsmål, der om 10 dage gerne skal være blevet til 15 velbegrundede sider om skabelsen af den danske nationalisme og folkelighed. Jeg har lavet te og købt flødeboller (av, hvor kan man skære sig dybt når man forsøger åbne sådan en pakke), så nu bliver det interessant at se om min ambitiøse plan om at skrive en fredag aften lykkes.
#3087 filmz-Bruce 15 år siden
"Hvem", anno december 2008 udtaler på en karikaturudstilling i Paris:
"Man kan ikke ofte nok gentage erklæringens artikel 19, der fastslår en af de fundamentale rettigheder, Ytringsfriheden. Globaliseringens proces er accelereret og ledsages af dybe omvæltninger på praktisk taget alle områder. I en periode med hurtige forandringer er fristelsen til at prøve og beskytte sig stor. Nogle påkalder sig den kulturelle relativisme og bruger den som et skjold mod de forandringer, der opleves som trusler mod deres måde at leve og tænke på.
Adskillige blandt jer ved, hvad det koster at overskride denne tærskel og tage afstand fra totalitarismerne og konformismerne".
Han sluttede sin åbningstale af med en understregelse af, at menneskerettighederne ikke kun er universelle, de er også ubøjelige.
En dansk karikaturtegner, som ikke var en af de 12 muhammedtegnere i 2005, udtaler:
"Personligt var jeg ikke glad for Muhammed sagen, men jeg må konstatere, at den i en eller anden forstand har ramt plet i debatten også dernede. For de franske tegnere er meget trætte af lokal muslimsk pression. I Frankrig og også i USA, kan jeg mærke, at de er glade for, at affæren har fundet sted".
Muligheder:
1) Ytringsfrihedsfundamentalist korstogsridderen , Bruce
2) Redaktør Flemming Rose, Jyllands Posten
3) Kofi Annan, tidligere FN Generalsekretær, som i 2006 kaldte Muhammedtegningerne krænkende og indskærpede, at man altid skulle praktisere ytringsfriheden på en måde, der fuldt ud "respekterer religiøse følelser og grundprincipperne i alle religioner".
Hint: Helvedet er frosset til is og vedkommende siger han IKKE er intimbarberet!!!
#3088 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3089 gi-jones 15 år siden
#3090 filmz-Bruce 15 år siden