Tjekker første halvdel af Pitchforks årlige liste over de bedste numre (ikke albums) over det forgangne år. Og er glad for at jeg har fået overstået min præsentation. Og man ved for alvor at det er Mandag når S-Bahn holder stille i et kvarter i en tunnel 40 meter fra hovedbanegården og man får at vide at vi ikke skal gå i panik. Tror vist der var en som "kom" til at bruge nødbremsen, men jeg kan ligeså nemt have hørt forkert. 5 dage mere og jeg lander i DK.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3160> Jep, mine favoritter (der var jo faktisk to afsnit - han kom jo tilbage...) Creeeepy ;p Såeh... en Squeeze-John McClane må virkelig være en pest for terrorister :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg sov engang fra et 6.0 jordsælv i Eilat på en firmatur. Min roommate og jeg var standervisne sidste nat og vi troede vi smed rengøringskonen ud kl. 5 om morgenen. Så da vi kom til os selv, havde der været jordskælv, én død og alle evakueret fra værelserne. Flot!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3161 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3162 wimmie 15 år siden
Såeh... en Squeeze-John McClane må virkelig være en pest for terrorister :D
#3163 davenport 15 år siden
#3164 gi-jones 15 år siden
#3165 DarkLight 15 år siden
#3166 davenport 15 år siden
#3167 filmz-Bruce 15 år siden
#3168 dyg 15 år siden
#3169 filmz-Kadann 15 år siden
#3170 evermind 15 år siden
Hehe, får ofte selv kraftige associationer til Odin Ekspressen i Tivoli, når jeg er "på banen".
Nå, sov også fra det. Lidt ærgerligt, selv om det nok er meget godt, da jeg kom sent i seng. :)