Har haft en total hård dag. Var først til møde med en mulig virksomhed til mit kandidatprojekt, de kræver så at jeg laver et oplæg/problemstilling som kan blive præsenteret for ledelsen, som derefter skal sig ok til det - det resultere så i at hvis ledelsen siger nej til forslaget kan jeg stå uden virksomhed, 2 uger før jeg skal igang med mit projekt til 1. februar - så jeg krydser rigtig meget fingre for at ledelsen godtager mit oplæg.
Efter mødet var jeg på arbejde - og hold kæft hvor var der meget at lave, tror hele sydjylland er blevet akut syg og skal have medicin på en gang. For anden gang i de 4 år jeg har været der løb vi tør for kasser at pakke varerne i og måtte derfor til at samle nye kasser. Tror ikke rigtig chaufførerne har plads til det hele, men det er heldigvis ikke mit problem. Men kom sent hjem, så det blev først til aftensmad kl.21.
Nu har jeg slappet lidt af og blandt andet moret mig med: The Genius Of Keanu
Jeg har allerede befundet mig på arbejde i 2½ time, da jeg havde en ven sovende, og han skulle møde før fanden fik sko på i Vejle. Jeg kunne lige så godt køre med ham, så jeg var her 5.33... Fik så lige en lur, men det er satme ikke nemt at sove på et skrivebord, med en hættetrøje som pude, samtidig med at man sidder på en kontorstol... Men jeg fik da lidt. Nu har jeg bare vildt selvynk, og mener jeg burde ha fri nu, da dagen allerede har været lang.. Nå, nu er mine nudler færdige. Morgenmad!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tilbage igen efter den "uhyggelige" dag i går hvor masser af dansker og svenskere blev vækket elle sov fra et jordskælv og Metroens lyaavis skrev "Forlad stationen straks" ... man må sige vi er hårdt udsat i Danmark .... anywho ... brugt de sidste par aftener på et par rigtig gode filmoplevelser, som får årets top 10 til at se noget anderledes ud en først antaget. Dejligt at man 5 minutter før lukketid kan blive taget på sengen ... og ikke kun af konen .... Have a nice day :)
TV2 helikopter fra Lyngby ret og jordskælv med en død pilskade og muligvis en kat. 9/11 pfffttt!
Fik knoklet hele aftenen, men belønningen er i hus. Nyt TV, første siden 89' er sat op med højttalere og receiver. Så nu skal HBO bare på banen med HD.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3181 dolphinfriendly 15 år siden
#3182 tiany 15 år siden
Efter mødet var jeg på arbejde - og hold kæft hvor var der meget at lave, tror hele sydjylland er blevet akut syg og skal have medicin på en gang. For anden gang i de 4 år jeg har været der løb vi tør for kasser at pakke varerne i og måtte derfor til at samle nye kasser. Tror ikke rigtig chaufførerne har plads til det hele, men det er heldigvis ikke mit problem.
Men kom sent hjem, så det blev først til aftensmad kl.21.
Nu har jeg slappet lidt af og blandt andet moret mig med: The Genius Of Keanu
#3183 davenport 15 år siden
Nu har jeg bare vildt selvynk, og mener jeg burde ha fri nu, da dagen allerede har været lang..
Nå, nu er mine nudler færdige. Morgenmad!
#3184 Takfornu 15 år siden
#3185 davenport 15 år siden
http://www.facebook.com/profile.php?id=1045451239&...
#3186 Takfornu 15 år siden
#3187 DarkLight 15 år siden
http://galleri.tv2.dk/index.php/category-1234/id-1...
#3188 filmz-Bruce 15 år siden
Fik knoklet hele aftenen, men belønningen er i hus. Nyt TV, første siden 89' er sat op med højttalere og receiver. Så nu skal HBO bare på banen med HD.
#3189 Takfornu 15 år siden
#3190 filmz-Bruce 15 år siden