#321-322 Jeg tror det er noget der sker automatisk, fordi han har slettet sin bruger.
Er lige kommet hjem fra arbejde, det gik faktisk overraskende godt idag, når jeg plejer at være plejer hele systemet ellers at gå ned, men det skete ikke i dag. Så vi kom hjem til tiden
#324 Nutidens unge og al deres teknologiske sniksnak! Tilbage i de gode gamle dage var vi glade og tilfredse for vores fonografer med håndsving og voksruller, mens vi lavede skyggespil og fortalte hinanden historier ved pejsen.
Men næ nej, i dag skal folk have deres metalkasser og plasticplader og al den slags krims krams. Visse vasse!
Sidder pt. og prøver at finde et ordentligt program for OL. Det man finder på ol.tv.dk er ikke ligefrem gennemtænkt.. Nogle der ved hvor jeg kan finde et? Gerne hvor man kan se lidt detaljer! :)
#321 filmz-Bruce 16 år siden
#322 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#323 tiany 16 år siden
Er lige kommet hjem fra arbejde, det gik faktisk overraskende godt idag, når jeg plejer at være plejer hele systemet ellers at gå ned, men det skete ikke i dag. Så vi kom hjem til tiden
#324 filmz-Bruce 16 år siden
Pop, så dukkede denne pludselig op. Problemet er blot, at det er en preamp :(
#325 elwood 16 år siden
mens jeg høre 1up yours.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#326 mr gaijin 16 år siden
Men næ nej, i dag skal folk have deres metalkasser og plasticplader og al den slags krims krams. Visse vasse!
#327 filmz-Bruce 16 år siden
#328 Syndrome 16 år siden
#329 Michael Andersen 16 år siden
http://www.betxpert.com/ol2008/
#330 Syndrome 16 år siden