Gravatar

#331 filmz-Bruce 16 år siden

Har gnasket mig igennem en svensk pølseret og tror det bliver The Eagle Has Landed.

Nogen som iøvrigt kan anbefale en god café i nærheden af Værnedamsvej på Frederiksberg, hvor der er hyggeligt, lydniveauet er "snakkeligt" og man kan få gode mørke øl?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#332 Michael Andersen 16 år siden

#330 No problemo :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#333 elwood 16 år siden

20:50 Sahara på Tv2, har man ikke se den film så er chancen her nu, og ja den er dårlig men se i det mindste slutningen for en af filmhistoriens nok mest latterlige Deux Ex Machina, man tror det er løgn når man ser det.

"I think this would be a great opportunity to take my shirt off"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#334 dyg 16 år siden

#333 - Tror hellere jeg vil kaste mig ud fra altanen tolv gange.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#335 elwood 16 år siden

#334 Somehow I doubt it 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#336 filmz-Bruce 16 år siden

Sahara er måske en af de utilsigtet sjoveste film "of all times". Scenen i ørkenen til sidst, hvor der tilfældigvis skydes ind i en sanddyne og ...

Absolut hilaaaarious!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#337 filmz-jonasgr 16 år siden

Alene starten er et total turn-off. De skriver at det er borgerkrigen, men det ligner sq nærmere noget der kunne ske under 2. verdenskrig eller den kolde krig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#338 elwood 16 år siden

#336 Præcis det jeg hentyder til!

Ved dog ikke om jeg synes det er en morsom ting, jeg rystede nærmest på hovedet, fordi selv om det er forudsigeligt at man vil se den, så er the Reveal bare så langt ude.

Manus forfatteren har siddet klokken sent om natten og tænkt, nu er vi vidst færdige, og så har en sagt

"nej vi mangler lige og finde ud af hvo'en de bliver "reddet"

En anden siger så "ahh vi siger bare de skyder ind i sandet og frem kommer så...

8-)

Nej du så foretrækker jeg sku Steel.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#339 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja Shaquille O'Neil i stålkostume er altid lækkert.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#340 elwood 16 år siden

#339 jeg er faktisk lidt ævrlig over den ikke er på DVD.. officielt har kun en såkaldt bootleg, min fætter lavede fra VHS.

ja den er dårlig , men jeg lægger flad af grin hver gang jeg ser den, fordi det hele er så dybt latterlig, bare musikken og montage scenerne, to fun.

Nå jeg tror Batman Begins Blu Ray snart ryger på istedet for, så kan jeg altid lige snuppe slutningen på Sahara for ørken scenen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: