Gravatar

#3471 Kruse 15 år siden

Min computer er desværre holdt op med at fungere og skal derfor formateres, så derfor kan jeg desværre ikke være så meget på filmz som jeg har lyst til :(

Igår blev jeg færdi med at læse The Watchmen. Damn, den var fantastisk. Nu glæder jeg mig vildt til filmen. Det tog lidt tid med at komme igang med bogen/tegneserien, da jeg ikke har læst en tegneserie i lang tid, og derfor ikke var for interessant. Men da jeg først ordentligt kom igang, var den svær at slippe igen! Til dem der endnu ikke har læst den er der kun et at sige. LÆS DEN!!!

Igår fik jeg også lige set en film. "This Is England" - Virkelig en god og rørende film. Velskrevet, velinstrueret og velspillet. Fantastisk film. Meget anbefalelsesværdig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3472 lagoni 15 år siden

Jeg drikker kamillete og prøver at blive bare lidt rask. Troede ikke forkølelse ramte så hårdt. Det bliver vist en stille nytårsaften.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3473 rockysds 15 år siden

#3471 ... Another one has seen the light!

Hver gang nogen læser "Watchmen", er der en engel, der får sine vinger.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3474 nakalay 15 år siden

Har lige læst McCarthys The Road, og jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at se resultatet af filmatiseringen. Den historie har enormt potentiale, og John Hillcoat (The Proposition) synes at være den helt rigtige til at realisere dette projekt. Jeg tror, det er et tegn på, at 2009 bliver et glimrende filmår - hvis man forstår at sortere naturligvis. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3475 davenport 15 år siden

Kæft jeg så et grimt uheld ved Bilka i Kolding. Der lå en bil på siden med et "børn i bilen" sticker bagpå. Fed nytårsaften...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3476 filmz-jonasgr 15 år siden

#3474

Ja det er en rigtig god bog og hvis man synes at NCFOM var dyster er det ingenting i forhold til The Road. Den er godt nok ikke for sarte sjæle.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3477 filmz-Bruce 15 år siden

Lige brugt fem timer på en anmeldelse, så nu er det vist på tide at komme i bad og finde noget tøj som ikke stinker.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3478 davenport 15 år siden

Ha ha, her hvor jeg er til nytårsfest, har de en på besøg, hvis forældrer er Jehovas vidner, og derfor ikke må blive udsat for skadelige ting som fyrværkeri og den slags djævelskab. Det er de nok pisse ligeglade med, så nu får hun sig en dejlig aften, som alle andre børn.
Tror jeg vil puste en serpentiner med hende. Håber hun frelses alligevel ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3479 filmz-Bruce 15 år siden

Har lige guflet mig gennem en fantastisk fisketerrine hos "de gamle" og skal nu have tournedos. Og så sidder vi og kigger på en overgearet DAMP kælling ved navn Anne Grethe Bjarup Riis på TV2, som må have indtaget en kubikmeter Red Bull intravenøst. Hun mangler kun fråden om munden og så ville jeg med det samme have stillet diagnosen, hundegalskab. Jeg ville foretrække Birthe Rønn Hornbeck som partner på en øde ø, hvis jeg havde som udsigt at skulle tilbringe de sidste 40 år der, fremfor det snakkende narcissistiske lokum.

Og forøvrigt godt nytår!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3480 Scherlund 15 år siden

Sidder pt på roskilde station og venter på du tog til fyn. Aner ikke om det her virker men prøver.

Skriv ny kommentar: