Gravatar

#3561 Michael Andersen 15 år siden

#3559 Kalvesteg måske.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3562 elwood 15 år siden

Hehe sidder lige og ser lidt Extras hvor David Bowie synger en lille sang om Andy (Ricky Gervais)

Har aldrig rigtig fuldt med i serien, blot faldet over den en del gange, med afsnit med Patrick Stewart, og så Daniel Radcliffe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3563 tiany 15 år siden

#3558 Du gik vist bare glip af Evermind for fuld skrue!

Men jeg er frisk på et nyt arrangement så længe det er jylland eller fyn :)
Valar morghulis
Gravatar

#3564 evermind 15 år siden

#3558
Vi spillede også pakkespil, sådan hvis du undrer dig over, hvorfor du vågnede op som indehaver af Double Dragon dagen efter. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3565 evermind 15 år siden

Men ja, det var en fin, fin aften! :D

Jeg synes bestemt, vi bør prøve at finde ud af flere arrangementer.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3566 elwood 15 år siden

Jeg regner med hvis gi-jones og jeg laver noget bliver det Jylland.

Hold da op hvor er Extras en sjov serie (det jo sygligt så mange cameos der er i den serie) f.eks. bare høre hvordan Clive Owen står og diskutere med instruktøren om at Statisten er for grim, til han ville betale hende for Sex, mens den stakkels pige står ved siden af Priceless!

Og da han udbryder "Im Fucking Clive Owen" da han nægter og ha noget med den næste kandidat og gøre til scenen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3567 Bony 15 år siden

evermind (3513) skrev:
#3507 - bony

Nu kan jeg se, du bor på Sjælland, så hvis det andet fejler, kan du evt. tage filmen med i TP og høre, om de vil købe den, forudsat der stadig er emballage på. De har før været flinke og hjulpet mig af med noget, de havde i deres sortiment, og som der ikke i forvejen var for meget af på lager.

Nu er det så bare, om deres butikspris er lavere end Fonas, for så er der måske ikke så meget ved det, men det er også bare et forslag til en plan B. Held og lykke. :)

Håber, alle kom godt ind i det nye år! :D


Hey du. De var super flinke i Fona til trods for at jeg ikke havde bonen. Han kunne desværre kun give mig tilgodebevis eller pengene tilbage for den pris de havde filmen til på nuværende tidspunkt, nemlig 200,-, så i værste fald er det 50,- jeg har "mistet", hvis altså Indy 4 stod til 250,- på købstidspunktet. Men hellere miste 50,- end at hænge på en Indy 4, jeg alligevel ikke gider se.

Så ros til Fona, som teoretisk set bare kunne have bedt mig rende og hoppe, men alligevel gik ind og gav mig god service. De havde desværre ikke Wall-E hjemme så tog imod pengene. Tog faktisk også i TP, men de havde den heller ikke hjemme. Men så fandt jeg tre andre spændende titler, til langt billigere penge. Henvisning til "Hvad modtog du..." :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3568 dyg 15 år siden

#3566 - Jeg skal med glæde være med til at stå for afholdningen af sådan et event. Det piner mig stadigvæk, at jeg ikke kunne komme med til julefrokosten :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3569 elwood 15 år siden

#3568 jeg får lige fat i gi-jones så snart jeg kan.

hehe Daniel Radcliffe lægger an på alle kvinderne på settet i extras, har godt nok set det afsnit før, men det er fandme go humor fra den unge herrer 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3570 wimmie 15 år siden

Puha, har lige læst at John Travoltas 16-årige søn er død af et slagtilfælde...det er godt nok en tidlig alder :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: