Gravatar

#711 dyg 16 år siden

#710 - Takker, det er hermed prøvet.

Hvad laver jeg nu? Jeg jubler over AGFs sejr over Bundby.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#712 filmz-Bruce 16 år siden

Og jeg jubler, lidt .... over at FCK flækkede FCM :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#713 dyg 16 år siden

#710 - Det virkede ikke :( Må lige oprette en tråd i filmz-sektionen (prøver lige at rense cachen en gang til først).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#714 lagoni 16 år siden

Så er jeg kommet hjem efter en længerevarende grillfest. Nu skal der vist vaskes en masse tøj og ses lidt film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#715 filmz-sanjo 16 år siden

Det skulle vel ikke være en herinde der har MC?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#716 elwood 16 år siden

Var i Ikea i dag med min ven, og damm min dvd reol var udgået af produktion, så nu skal jeg til og finde en ny slags der ikke ser alt fro skør ud ved siden af, for at ku udvide min plads.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#717 elwood 16 år siden

Skal lige ha lidt hjælp her, min ven snakkede om en film han så et glimt af i TV.

Det er en car chase film, og hovedpersonen køre i vidst nok en hvid ford mustang, jeg ved jeg kender den film jeg kan bare ikke lige huske hva dælen det er den hedder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#718 filmz-jonasgr 16 år siden

Skal til at have noget morgenmad og så ned for at handle ind. Jeg har ikke sovet i næsten 24 timer, men er mærkeligt nok slet ikke træt synes faktisk jeg er mere frisk end jeg plejer at være. Det ændrer sig nok når jeg rejser mig fra denne stol.

Har ellers brugt tiden på at chatte med et par folk "over there". Og så skete det fantastiske, omkring klokken 6.00 fik jeg at vide at 49'eren HAR vundet guld. Protesten blev afvist. Så nu rykker vi og har nu 5 medaljer. Teoretisk set 6, da vi er sikret mindst sølv i holdforfølgelsesløb. Så er der ikke så langt op til de 7 som var målet.

Så må vi se om Maze kan leve op til Batmans hype og tage publikum med storm.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#719 Takfornu 16 år siden

Er lige kommet hjem efter at være skubbet omkuld i Metroen og frarøvet lidt af hvert :-/

Det er 2. gang det er sket indenfor kort tid, så det giver en tanker om man skal finde en anden vej til arbejde fremover :-/

Jeg er øm i hele kroppen efter at være gået hjem fra Nørreport efter faldet, nå mon ikke en omgang panodil og en kop mocca kan få én lidt ovenpå igen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#720 DarkLight 16 år siden

#719, WHAT!? Har du været for tæt på Davenport på det sidste eller sådan noget? Du er godt nok uheldig.

Håber du er ok udover chokket.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: