Gravatar

#3591 filmz-bigemaster666 15 år siden

ser batman 1989 og bagefter batman returns i morgen skipper lige batman og robin og batman forever, og begynder med batman begins og så the dark knight
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#3592 RFriis 15 år siden

#3589 - Det kan der være noget om. :) Men min glæde bunder mest i, at jeg ved et tilfælde slog op på kino.dk, og så at billetsalget var skudt i gang. Og det var det åbenbart lige blevet, for det var muligt at få nogle fine pladser, endda med ekstra benplads - hvilket ikke er tosset taget min højde og eventens længde i betragtning. :)
Gravatar

#3593 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige set The Illusionist, som var en dejlig oplevelse. Selv om det dog nager mig lidt at man har overdrevet illusionerne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3594 Bony 15 år siden

Sidder med t-shirt, skjorte, tyk sweatshirt og fleece cardigan på inde i vores stue. Et eller andet er gået fuldstændig galt med vores klimaanlæg. Anlægget står til at være 30 grader, men rumtemperaturen står på 13 grader. Dammit, et stk. frosne løg på vej! Hvis man åbner køleskabet så strømmer varmen ud derfra.. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3595 Highland Park 15 år siden

#3594: Det lyder sgu ikke for rart. :(

Men... har du overvejet også at tage noget uden på løgene?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3596 filmz-Bruce 15 år siden

Har netop færdiggjort en uges anmeldelser, opsætning, screenshots etc. etc. etc. og kan nu endelig publicere skidtet. Nu vil jeg have mig en smoothie!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3597 tiany 15 år siden

Læser stadig meget kedeligt strategi - zzzz - lige omkring halvvejs og ikke særlig mange dage tilbage til at læse. Men fint nok at vores lærer idag sagde at han ikke kunne bogen.
Valar morghulis
Gravatar

#3598 Bony 15 år siden

Kæresten kom lige med en kop varm kakao med flødeskum. Ahh, skønt. Det hjalp lidt på forfrysningerne. :)

Jeg burde læse til eksamen men er i gang med ottende overspringshandling siden jeg kom hjem. Kæresten er kedelig da hun laver fagprøve og jeg har bare lyst til at smide min nyerhvervede Wall-E blu-ray på! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3599 Highland Park 15 år siden

#3598: Gør det! Hvis du vurderer, at der bagefter vil være nok tid tilovers til at læse til eksamen, så synes jeg da, at du skal give dig selv lov til at se filmen.
Nogle gange tager man ikke skade af at belønne sig selv på forhånd. ;)
Desuden kan trangen til at se en film, man har glædet sig til at opleve, nemt frustrere en og besværliggøre eksamensforberedelserne.

Og filmen vil sikkert få dig i højt humør. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3600 elwood 15 år siden

Har lige siddet og set station 2 special med færdsel kontrol...

En ældre dame tages for at køre over for rødt, betjenten holder hende så ind, og nu begynder hun gudhjælpme mig og sige at der måske var noget med bremserne, hun "følte" at det var som om den ikke reagerede kvik nok, så hun var "nødt" til og køre over.

HUn forslår så betjenten skal tage en tur i den, for at se om det ikke er rigtig, betjenten siger så jamen, så må vi jo lige se om det er så galt fat (den ældrer dame, ser nærmest ud til og tro hendes lille påstand er snedig) men så fortsætter betjenten "om det er så gal fat, at vi må klippe pladderne, så skal jeg lige love for den ældrer dame ændrede humør, og det viser sig jo at bilen ikke fejler noget da han køre i den.

Så hun får lige en bøde.

en anden mand tager en tur i en tunnel med fart gænse 80 mener jeg det var, han napper så turen i sine fine BMW... 212 Km/t!

en anden mand laver overhaling via. en svingbane, han har self. heller ikke kørekort endnu, han er ved og tage det hehe badam! jeg bliver forbløffet, og vred også over det her.

Det da utroligt.

#3599

Jeg ved godt hvad jeg skal se i aften Life, og så skal der være nostalagi med Miami Vice ohh yeah 8-)

Men Wall-E er da sikkert også ok hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: