Gravatar

#3621 Takfornu 15 år siden

# 3600 Glæd dig 2. sæson er mindst ligeså god som første :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3622 DarkLight 15 år siden

#3621,
Enig. Selvom ham den nye er ret træls :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3623 Takfornu 15 år siden

# 3621 Ja, ham bossen, ja han er mig en kende for kedelig, den forrige blev måske forflyttet til Deadwood - Final Season ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3624 davenport 15 år siden

Obersten, Das kleine Sturmbahnfürer og en veniende er på vej i storcenteret med 2000 kr og et gavekort.... Jeg bliver hjemme....

Tror den kommer til at stå på Warcraft og Star Trek TNG ses.2 i dag, når der nu alligevel er ro i hjemmet.

Har fået sendt ansøgning og cv afsted i dag til et godt tip jeg fik, og skal til jobsamtale på torsdag. Meget spændende!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3625 Highland Park 15 år siden

#3618: Det troede jeg også. :)

Elwood, bare lige for at få en ting på det rene, så var min "Kætter!"-bemærkning møntet på "Kick Off" og IKKE Amigaen (som jeg savner... jeg tilgiver aldrig mig selv, at jeg solgte min 500+. *snøft* ;().

Er der forresten nogen, der kan fortælle mig, hvilket program jeg skal bruge for at køre "Sensible Soccer"-spillene på Windows Vista? Desto nemmere, desto bedre. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3626 fubar 15 år siden

#25

Jeg bruger "DOSBox", som kan hentes gratis, til at køre gamle dos-spil med. Sjovt nok har jeg også "SWOS" som virker fint.

Nu ved jeg ikke hvilken udgave af spillet du har, men der findes også en amiga-emulator, men den har jeg ikke prøvet.

Jeg bruger stadig "XP", men er ret sikker på at "DOSBox" også virker til "Vista"
Gravatar

#3627 Highland Park 15 år siden

#3626: Fedt, tak! :)
Er det nemt og brugervenligt?
Jeg vil helst bare trykke på en knap og så ellers se skidtet virke. ;)

Jeg havde blot tænkt mig at downloade de udgaver af spillet, som jeg linkede til i #3602.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3628 fubar 15 år siden

#27

jeg har ikke noget dårligt at sige om det, men man kan desværre ikke nøjes med at dobbelt-klikke på et logo, hvorefter spillet starter.

Jeg mener nu at det er ganske nemt at bruge, og der findes guider til programmet.

Edit: Guide
Gravatar

#3629 Highland Park 15 år siden

#3628: Tak Fubar.
Jeg har da også fundet hjemmesiden (eftersom DarkLight har lært mig, hvordan google virker) og skal nok læse guiden. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3630 DarkLight 15 år siden

We Aim To Please ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: