Patient: "Doctor, doctor, jeg har lige fået et knivstik, jeg er ved og forbløde!!!"
Doctor " hmm intressant, intressant, jeg anbefaler et par timers filmkiggeri, og noget og spise, ring til mig om en uges tid, hvis det ikke har hjulpet"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg blev udsat for telefonfis for et par uger siden, der var en mand som ringede og ævlede et og andet om han stod på en bro og ville hoppe, jeg sagde han ikke sku ringe til mig mere. Det virkede jeg har ikke hørt fra ham siden hen
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Med alt frygt for at starte en større religionskrig...er der så nogen der kan give mig det korte brush up på om man skal kigge efter en PS3 eller en xbox 360 (ud over det faktum at man kan spille Eden på en PS3)
#727 Kommer jo noget an på, om du kun skal bruge den til konsolspil og hvilken type spil, der interesserer dig? Hvis dvd, blu-ray er inde over, så er der jo ingen tvivl. Jeg har begge (ikke den nyeste Xbox elite) og PS3'eren er bare imponerende kram til prisen.
#728 Endnu engang uheldig :( Øv! Hvad skal der snakkes om?!?!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er ingen tvivl om at Xboxen har det største spiludvalg.
Dog holder hardwareproblemerne og støjproblemerne mig tilbage fra at købe en, samt at jeg synes at den er ustyrlig grim og har kontrollere der ligger dårligt i mine hænder.
#721 filmz-Kadann 16 år siden
Det lyder som en voldsom omgang, jeg anbefaler et par timers filmkiggeri og lidt godt at spise til at komme ovenpå igen. :)
#722 elwood 16 år siden
Patient: "Doctor, doctor, jeg har lige fået et knivstik, jeg er ved og forbløde!!!"
Doctor " hmm intressant, intressant, jeg anbefaler et par timers filmkiggeri, og noget og spise, ring til mig om en uges tid, hvis det ikke har hjulpet"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#723 filmz-Kadann 16 år siden
Det stopper jo med at bløde på et eller andet tidspunkt. ;)
#724 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#725 filmz-jonasgr 16 år siden
Nu vi er med det med telefoner. En af mine tidligere arbejdskammerater ringede engang til en indbrudstyv, ja han tog mærkeligt nok telefonen.
'Cause I'm evil"
#726 Benway 16 år siden
#727 cyberzed 16 år siden
#728 Takfornu 16 år siden
Men den dersens filmkur lyder meget fornuftig ;)
#729 filmz-Bruce 16 år siden
#728 Endnu engang uheldig :( Øv! Hvad skal der snakkes om?!?!
#730 filmz-Kadann 16 år siden
Der er ingen tvivl om at Xboxen har det største spiludvalg.
Dog holder hardwareproblemerne og støjproblemerne mig tilbage fra at købe en, samt at jeg synes at den er ustyrlig grim og har kontrollere der ligger dårligt i mine hænder.