Gravatar

#3741 cyberzed 15 år siden

#3739 Why you little!!! hvem skal jeg så drikke Porse Guld med!!!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3742 tiany 15 år siden

#3737 Problemet er at jeg bliver nød til at læse - det er jo pensum :( Og jeg mangler lige 3 kapitler, så er jeg igennem bogen. Men det tager ca 2-3 timer at gennemgå hvert kapitel.

Jeg holder også pauser en gang imellem, det er bare mest lidt surfen på internettet, der er ikke rigtig tid til at holde lange pauser så jeg kan se film :(
Valar morghulis
Gravatar

#3743 Highland Park 15 år siden

tiany (3742) skrev:
Jeg holder også pauser en gang imellem, det er bare mest lidt surfen på internettet, der er ikke rigtig tid til at holde lange pauser så jeg kan se film :(

Det kan du jo gøre, når hjernen står af og siger fra. ;)
Der er jo en naturlig grænse for, hvor meget man kan stopfodre den med på en dag.
Desuden risikerer du bare at tiltrække en kræsen feinschmeckerzombie - såsom Evermind - hvis du fortsætter for længe.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3744 DarkLight 15 år siden

cyberzed (3741) skrev:
#3739 Why you little!!! hvem skal jeg så drikke Porse Guld med!!!


Vi må bare drikke nogle Porse Guld når du kommer hjem :) Så kan vi også lige teste den Texas Chili :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3745 Steffan Rasmussen 15 år siden

mmmmm ... Thisted Bryghus' Porse Guld ... mmmmm
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3746 Highland Park 15 år siden

#3744: Sig mig spiser du ikke andet DarkLight? :P

Jeg kan lige se det for mig: en uendelig stribe af "TV-køkkenet"-inspirerede film, der alle omhandler tilberedningen af texas chili og din gradvise perfektionering af denne ret - lidt som en texas chili-fanatisk variation over Triers "Dimension"-projekt; hvert år i 33 år kan du optage en 3-minutter lang film, hvor du tilbereder retten, drikker Fernet Branca og gradvist ældes for så til sidst at udsende det hele samlet - i biograferne naturligvis!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3747 DarkLight 15 år siden

Ja det gør jeg. Men det kræver jo lidt at gøre den rigtig god. F.eks. lavede jeg 6 pizza på 10 dage engang for at finde den rigtige bund :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3748 Highland Park 15 år siden

#3747: Wow, hatten af for det. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3749 tiany 15 år siden

#3743 Ja det er selvfølgelig rigtig :)

Men jeg tror ikke rigtig min underviser bliver så begejstret når jeg til eksamen udbryder: "Den del af pensum har jeg ikke læst, da jeg blev nød til at stoppe ellers ville jeg blive spist af zombier"

Mangler ca.35 sider - på sådan noget svært forståeligt engelsk - de skriver kun artiklerne til folk der har forsket det samme emne - det hele bliver sådan noget indforstået vrøvl, hvor de bare henviser til hinandens artikler.
Men efter det er det også færdig for i dag, så kan jeg tage samme tørn i morgen og så skulle det gerne være slut med den hårde del af pensum.
Valar morghulis
Gravatar

#3750 Highland Park 15 år siden

"Appaloosa" får også premiere i Empire Bio har jeg lige set, så helt sort ser det altså ikke ud Bruce. :)

#3749: Hehe... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: