Har lige fået min bærbar tilbage fra computerteknikeren. Harddisken kunne ikke reddes, men jeg har tilgengæld fået sat en 160GB harddisk i istedet. Det eneste der ærgrer mig er at jeg muligvis kan mangle nogle noter og afleveringer som lå på min gamle harddisk. Forhåbentligt skal jeg ikke bruge dem til eksamen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
et enkel spørgsmål hvad er worst case scenario med levering fra Forbidden Planet, venter fortsat på min Watchmen : the Absolute Edition Hardcover, så vidt jeg kan se bestilte jeg den 18 December.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
208.000,- DKK for en Audi TT Coupé (2008) 2,0 TFSI m. S-Tronic, 200 HK, i den lækreste ishvide farve. Lige som far kan li' den.. - i Sverige vel at mærke..
For pokker da, hvor er jeg glad for at kæresten og jeg har besluttet os for at flytte derover når vi begge er færdige med vores uddannelser. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#3751 Kruse 15 år siden
#3752 filmz-Bruce 15 år siden
Vi besluttede os dog for Gloria og så tager jeg Appaloosa på BD.
#3753 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3754 Michael Andersen 15 år siden
#3755 elwood 15 år siden
Så må vi se om den er ventetiden værd 8-)
#3756 Bony 15 år siden
#3757 rockysds 15 år siden
O-Quiz
#3758 elwood 15 år siden
Og deres opfattelse af ordet trøste er lidt anderledes end vores.
You failed May"
#3759 Bony 15 år siden
208.000,- DKK for en Audi TT Coupé (2008) 2,0 TFSI m. S-Tronic, 200 HK, i den lækreste ishvide farve. Lige som far kan li' den.. - i Sverige vel at mærke..
For pokker da, hvor er jeg glad for at kæresten og jeg har besluttet os for at flytte derover når vi begge er færdige med vores uddannelser. :D
#3760 Steffan Rasmussen 15 år siden