Gravatar

#37611 davenport 13 år siden

M1K - he he :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37612 Takfornu 13 år siden

Har lige genset "Mors Dag" lavet af et par unge filmzer - Ikke ringe ikke ringe :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37613 dyg 13 år siden

Der var også en halv-gammel filmzer med i filmen (som Zombie #27)!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37614 Thomsen 13 år siden

Dang! Kæresten er ude at hygge med en veninde, så jeg havde planlagt at spille lidt. Var på jagt efter de første dele i Uncharted-serien, men kunne ikke finde dem. :-/

Oh well, tror jeg vil hyggelæse i stedet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#37615 Takfornu 13 år siden

Sidder og gør klar til at tage på vagt for Røde Kors i aften og i nat :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37616 davenport 13 år siden

Min kontrakt på arbejde udløb i dag, så fra i morgen er jeg ledig. Så starter cirkusset, men jeg er velforberedt. Tror jeg tager kontakt til Kolding Sprogskole i morgen, og tilbyder dem en praktik i køkkenet. Nu har jeg chancen for at skifte fag, og jeg kan ligesågodt selv tage teten.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37617 MMB 13 år siden

Per Fly laver efterfølger til Pelle Erobreren http://politiken.dk/kultur/film/ECE1624785/succesi...
Gravatar

#37618 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er ved at lægge sidste hånd på Guilty Pleasures fra i går, så MP3 og video kan komme online.
Gravatar

#37619 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har siddet og pillet lidt ved My Movies, et alternativ til DVD Profiler, der virker ganske lovende.

Først og fremmest findes der en app til Android og iOS, som man bruges til at scanne ens films stregkoder, så de er nemme at tilføje til samlingen, dernæst er ens onlinesamling meget pænere end DVD Profilers (læs: det ligner ikke en hjemmeside fra 1997) og giver flere sorteringsmuligheder og der findes et program til computeren, hvor man, ligesom DVD Profiler, også kan tilføje film, dele sine rettelser o.s.v. med resten og være med at få databasen til at vokse.
Gravatar

#37620 misuma 13 år siden

My Movies fungerer godt synes jeg. Da jeg var nået ca halvvejs, omkring 800 film holdte jeg en lille pause med projektet. Desværre må jeg ha' dummet mig på et tidspunkt, for pludselig var det hele væk og jeg evnede/orkede ikke at få det hele tilbage.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: