#37619 Jeg har også lige hentet det tidligere i dag til min 'fon. Det virker umiddelbart fint og som et godt alternativ til dvdprofiler. Jeg er iøvrigt lidt træt af profiler og især forummet, hvor man bliver stemplet som verdens største idiot, hvis man nævner IMDB.
DVD Profiler er ikke verdens værste program, men det trænger til at blive grundigt opgraderet, både den lokale klient, men i særdeleshed listen online
Jeg bruger dog ikke deres forum og det er efterhånden sjældent at jeg gider besværet med at tilføje de store ting til deres database, da det virker ret tilfældigt hvad der kommer igennem nåleøjet.
Jeg har en lavprisudgave af Django (elendig kvalitet), hvor jeg opdaterede en 4-5 skuespillere på profilen af dvd udgaven og angav IMDb som kilde. Det blev blankt afvist alene pga at jeg nævnte IMDb. Man burde jo synes at skuespillerne er de samme på tværs af de forskellige udgaver af filmen, men nej..... Jeg har delvis opgivet dvd profiler, fordi at det åbenbart er en rendyrket religion at forsage IMDb og al dets væsen.
Jeg har en lavprisudgave af Django (elendig kvalitet), hvor jeg opdaterede en 4-5 skuespillere på profilen af dvd udgaven og angav IMDb som kilde. Det blev blankt afvist alene pga at jeg nævnte IMDb. Man burde jo synes at skuespillerne er de samme på tværs af de forskellige udgaver af filmen, men nej..... Jeg har delvis opgivet dvd profiler, fordi at det åbenbart er en rendyrket religion at forsage IMDb og al dets væsen.
Det er et licensspørgsmål. I og med DVD profiler er et program der bliver tjent penge på, ville de skulle betale penge til IMDb hvis det bliver angivet som reference. Så derfor skriv "Cast and crew from end credits" i stedet, også selvom alle ved at de er taget fra IMDb, og så har du ikke noget problem.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Så er jeg officielt meldt ledig. Damn der er mange ting der skal udfyldes. Havde helt glemt hvor meget man egentlig skulle.. Og som før nævnt, har jeg tilbudt mig i en praktik hos Sprogskolen, som jeg venter på svar fra. Det er lidt angstprovokerende at tage dette skridt, for nok elsker jeg at lave mad, men det er nok noget andet i et stort køkken.. (Og knap så meget hyggerødvin under processen ;)) Den min gut feeling er at jeg gør det rigtige, så det er nok fint...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nogen der kan forklare mig hvorfor Diablo III koster 59,99 euro på Battle.net men kun 330,- i Blockbuster??? Det er 120,- forskel, og i BB får man det fysisk.. Det virker da sært?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nogen der kan forklare mig hvorfor Diablo III koster 59,99 euro på Battle.net men kun 330,- i Blockbuster??? Det er 120,- forskel, og i BB får man det fysisk.. Det virker da sært?
Du må ikke spørge mig om hvorfor, men den fungerende logik i spil-branchen er åbenbart, at det skal være dyrere at købe download-udgaver end fysiske medier..
Hvordan det hænger sammen, det kan jeg ikke give dig et særligt godt svar på, men jeg ved, at det ofte er tilfældet, f.eks. med Football Manager 2012, som fra nyt kostede 299 på skive i de fleste forretninger, men 399 på Steam. Og det virkeligt latterlige ved det var, at man SKAL have steam installeret for at spille spillet :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#37621 Popeye 13 år siden
#37622 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg bruger dog ikke deres forum og det er efterhånden sjældent at jeg gider besværet med at tilføje de store ting til deres database, da det virker ret tilfældigt hvad der kommer igennem nåleøjet.
#37623 Popeye 13 år siden
Jeg har delvis opgivet dvd profiler, fordi at det åbenbart er en rendyrket religion at forsage IMDb og al dets væsen.
#37624 Steffan Rasmussen 13 år siden
Det er et licensspørgsmål. I og med DVD profiler er et program der bliver tjent penge på, ville de skulle betale penge til IMDb hvis det bliver angivet som reference. Så derfor skriv "Cast and crew from end credits" i stedet, også selvom alle ved at de er taget fra IMDb, og så har du ikke noget problem.
#37625 Popeye 13 år siden
Hvis jeg brugte "from end credits" som kilde, skulle man dog ikke bede mig om at påvise det, da dvd'en praktisk talt ikke havde nogen rulletekster.
#37626 misuma 13 år siden
#37627 HonoDelLoce 13 år siden
#37628 davenport 13 år siden
Og som før nævnt, har jeg tilbudt mig i en praktik hos Sprogskolen, som jeg venter på svar fra. Det er lidt angstprovokerende at tage dette skridt, for nok elsker jeg at lave mad, men det er nok noget andet i et stort køkken.. (Og knap så meget hyggerødvin under processen ;))
Den min gut feeling er at jeg gør det rigtige, så det er nok fint...
#37629 davenport 13 år siden
#37630 HonoDelLoce 13 år siden
Du må ikke spørge mig om hvorfor, men den fungerende logik i spil-branchen er åbenbart, at det skal være dyrere at købe download-udgaver end fysiske medier..
Hvordan det hænger sammen, det kan jeg ikke give dig et særligt godt svar på, men jeg ved, at det ofte er tilfældet, f.eks. med Football Manager 2012, som fra nyt kostede 299 på skive i de fleste forretninger, men 399 på Steam. Og det virkeligt latterlige ved det var, at man SKAL have steam installeret for at spille spillet :D