Gravatar

#37711 MOVIE1000 13 år siden

Jonas jeg skal nok komme, nu når du tigger og ber både her og på facebook :P Men du får ingen snøfler denne gang ;)

Men ja du gjorde rigtig meget for at holde den engelske accent kørende, lige før du tvang hele holdet til at tale engelsk :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#37712 Richard Burton 13 år siden

10 minutter på 95% maksimum og 2475 meter. Så er det jeres tur FCK til at overperforme!!!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37713 Highland Park 13 år siden

Batsy (37708) skrev:
er der egentlig en trailer til den?
Ja, det er ærgerligt, at man ikke kan få en lille forsmag.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37714 gi-jones 13 år siden

Tjae, jeg har desværre ikke lige haft tiden til at få lavet en trailer. Synes personligt også det er lidt underligt at lave en trailer til en 17 minutters film - bliver svært ikke at vise det hele :)

Hvad jeg til gengæld kan give jer er et sæt helt friske stills fra filmen:
Tjek dem ud her

I er også meget velkomne til at følge med på Facebook, hvor der er flere behind-the-scenes billeder osv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37715 Wangsgaard 13 år siden

Kæresten og jeg har lige sat 6 hylder op til mine dvd'er så nu skal de bare pakkes ud og sættes i orden :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#37716 Highland Park 13 år siden

gi-jones (37714) skrev:
Tjae, jeg har desværre ikke lige haft tiden til at få lavet en trailer. Synes personligt også det er lidt underligt at lave en trailer til en 17 minutters film - bliver svært ikke at vise det hele :)
Det har du selvfølgelig ret i. Jeg tænkte ligeså meget på et lille klip eller blot nogle...:
gi-jones (37714) skrev:
Hvad jeg til gengæld kan give jer er et sæt helt friske stills fra filmen:
Tjek dem ud her
Herligt. :)

gi-jones (37714) skrev:
I er også meget velkomne til at følge med på Facebook, hvor der er flere behind-the-scenes billeder osv.
Det skyldes sikkert, at jeg ikke har en Facebook-profil, men under "Definitely Dead forevisning - Kbh" står der "25. maj kl. 08:00".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37717 Zombi 13 år siden

Hej filmz i er sådan en herlig flok! jeg kan godt lide jer, også selvom jer er rart geneert, vi skal nåskæe mødes engang hvem ved peace. :D
Gravatar

#37718 misuma 13 år siden

Jeg overvejer at boycutte alt internet for en stund og dermed leve som en hulemand. Jeg tror mit hovede trænger til det.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#37719 misuma 13 år siden

...og så er jeg tilbage igen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#37720 Batsy 13 år siden

Movie1000 ser lidt alvorlig ud til Definitely Dead bag om optagelsen billedet, under jeres gruppe billede, fik han for lidt i løn? :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: