Tjae, jeg har desværre ikke lige haft tiden til at få lavet en trailer. Synes personligt også det er lidt underligt at lave en trailer til en 17 minutters film - bliver svært ikke at vise det hele :)
Hvad jeg til gengæld kan give jer er et sæt helt friske stills fra filmen: Tjek dem ud her
I er også meget velkomne til at følge med på Facebook, hvor der er flere behind-the-scenes billeder osv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Tjae, jeg har desværre ikke lige haft tiden til at få lavet en trailer. Synes personligt også det er lidt underligt at lave en trailer til en 17 minutters film - bliver svært ikke at vise det hele :)
Det har du selvfølgelig ret i. Jeg tænkte ligeså meget på et lille klip eller blot nogle...:
gi-jones (37714) skrev:
Hvad jeg til gengæld kan give jer er et sæt helt friske stills fra filmen: Tjek dem ud her
Herligt. :)
gi-jones (37714) skrev:
I er også meget velkomne til at følge med på Facebook, hvor der er flere behind-the-scenes billeder osv.
Det skyldes sikkert, at jeg ikke har en Facebook-profil, men under "Definitely Dead forevisning - Kbh" står der "25. maj kl. 08:00".
#37711 MOVIE1000 13 år siden
Men ja du gjorde rigtig meget for at holde den engelske accent kørende, lige før du tvang hele holdet til at tale engelsk :)
#37712 Richard Burton 13 år siden
#37713 Highland Park 13 år siden
#37714 gi-jones 13 år siden
Hvad jeg til gengæld kan give jer er et sæt helt friske stills fra filmen:
Tjek dem ud her
#37715 Wangsgaard 13 år siden
#37716 Highland Park 13 år siden
Det skyldes sikkert, at jeg ikke har en Facebook-profil, men under "Definitely Dead forevisning - Kbh" står der "25. maj kl. 08:00".
#37717 Zombi 13 år siden
#37718 misuma 13 år siden
#37719 misuma 13 år siden
#37720 Batsy 13 år siden