Gravatar

#37721 HelmerJ 13 år siden

Dagens Tee fra nowherebad, The A Team på den fede måde
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37722 elwood 13 år siden

Løn, han fik lov til og rydde op efter hestene, det er da løn'en i sig selv eller?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37723 gi-jones 13 år siden

Highland Park (37716) skrev:
Det skyldes sikkert, at jeg ikke har en Facebook-profil, men under "Definitely Dead forevisning - Kbh" står der "25. maj kl. 08:00".
Det er måske noget med tidszoner eller sådan. Det ser rigtigt nok ud her. Men hvis du vil med siger du bare til. Facebook er ikke påkrævet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37724 davenport 13 år siden

Er der ikke kommet åndsvagt mange reklamer på FB efter den børsnotering??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37725 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Dunno, jeg rocker adblock. :D
Gravatar

#37726 Kruse 13 år siden

Det samme som utyske :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#37727 DarkLight 13 år siden

Det samme som Kruse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37728 Kisbye 13 år siden

Ja, hurra for Adblock.
Det er stadig irreterende når folk spammer med alt muligt reklame, fordi de vil vinde et eller andet.

Og så er folk stadig naive når det kommer til facebook. Der er meget survey scam og falske kædebeskeder. Ville ønske at folk ville bruge blot et par minutter på at undersøge tingene, inden de installere/kopiere.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37729 tiany 13 år siden

Dunno jeg bruger næsten kun mobileenheder.... Hvor der ikke er reklamer på FB
Valar morghulis
Gravatar

#37730 Kisbye 13 år siden

Har lige fundet ud af at Theodoros Angelopoulos døde i en trafikulykke tilbage i Januar :(
Filmz: Skam jer over ikke at skrive en nyhed når en af europas største dør.

Er der nogen der ved om sidste del af hans trilogi "The Other Sea" vil blive færdiggjort?

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: