Gravatar

#37741 Skeloboy 13 år siden

Skal til at bage grahamsboller. Det er sgu altid rart at have en masse af dem.

Og så tror jeg nok lige, at jeg skal have revet noget gulerod og rødbede og blandet det med feta og en dressing af hvidvinseddike, sennep og honning...som skal med på arbejde i morgen...:)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#37742 Batsy 13 år siden

Skeloboy (37741) skrev:
Skal til at bage mine gramseboller. Det er sgu altid rart at have en masse af dem.

Ved ikke hvorfor jeg læste det SÅDAN
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#37743 Highland Park 13 år siden

Batsy (37742) skrev:
Skeloboy (37741) skrev:
Skal til at bage mine gramseboller. Det er sgu altid rart at have en masse af dem.

[url= Billie kan li' nam nam
men du kan stole trygt på ham... ♫[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37744 Batsy 13 år siden

Highland Park (37743) skrev:
Batsy (37742) skrev:
Skeloboy (37741) skrev:

[url= Billie kan li' nam nam
men du kan stole trygt på ham... ♫[/url]

Oh you little :D

Gravatar

#37745 gi-jones 13 år siden

Ok, jeg vil lige dele den her med jer. Jeg har gået med nogle planer et stykke tid om at lave en lille kortfilm om to romerske soldater. Har skrevet et fint lille manuskript, og rendte så ind i problemet med at skaffe fornuftige kostumer og rekvisitter. Den slags er dyrt og bøvlet.

Men efter lidt googling viste det sig så, at ikke alene har Danmark et ganske hæderligt antal romerske "reenactors", men deres leder og overnørd bor i Sabro, lige uden for Århus! Det er 10 minutter fra mig :)

Her til aften var min producer og jeg så derude og mødes med ham, og det var fandme muntert. Manden har en hel garage fyldt med sværd, skjolde, spyd, hjelme, rustninger - you name it.

Kortfilmen er hermed på vej!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37746 Richard Burton 13 år siden

Hehe det lyder cool :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37747 Batsy 13 år siden

gi-jones (37745) skrev:
Ok, jeg vil lige dele den her med jer. Jeg har gået med nogle planer et stykke tid om at lave en lille kortfilm om to romerske soldater. Har skrevet et fint lille manuskript, og rendte så ind i problemet med at skaffe fornuftige kostumer og rekvisitter. Den slags er dyrt og bøvlet.

Men efter lidt googling viste det sig så, at ikke alene har Danmark et ganske hæderligt antal romerske "reenactors", men deres leder og overnørd bor i Sabro, lige uden for Århus! Det er 10 minutter fra mig :)

Her til aften var min producer og jeg så derude og mødes med ham, og det var fandme muntert. Manden har en hel garage fyldt med sværd, skjolde, spyd, hjelme, rustninger - you name it.

Kortfilmen er hermed på vej!

Fedt!, nu mangler du bare Hans Zimmer til at lave et episk Romersk soundtrak!

Gravatar

#37748 davenport 13 år siden

Ha ha fedt GI :)
(Er det et bøsse tema i filmen, eller det hemmeligt?)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37749 gi-jones 13 år siden

Bøssetema??? Hvad får dig til at tro det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37750 davenport 13 år siden

To romerske soldater, langt væk hjemmefra. De keder sig i teltet om aftenen, der er ikke mere at snakke om.. De ser hinanden dybt i de blå øjne, og noget går op for dem... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: