Angelopoulos' død var sørgelig og næsten ironisk placeret, hvis man tager hans fascination af den ufuldendte film, ja det ufuldendte liv, in mente. Mystikken er i sandhed flygtig i både filmen og livet.
Kisbye (37730) skrev:
Filmz: Skam jer over ikke at skrive en nyhed når en af europas største dør.
Der er desværre mange, de glemmer.
Kisbye (37730) skrev:
Er der nogen der ved om sidste del af hans trilogi "The Other Sea" vil blive færdiggjort?
Han færdiggjorde den ikke, og den eneste egentlig offentliggjorte information er synopsen, men man har lov at håbe. Det vil være en skam, hvis The Dust of Time skal stå som hans sidste film.
Høre måske noget af Hobbitsens musik, og må sige det her lyder rigtig godt, Howard Shore har måske og sikkert gjort det igen!
Det nyeste er fra 00:00-01:07 og 02:00- 02:40, det andet er hørt før men lyder lidt opdateret? men synes nu det lyder godt! Især Concerning Hobbits, hvilket herligt nummer.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Til ledermøde i aftes fik jeg fortalt de andre at jeg stopper som spejderleder efter sommerferien, efter en 12-14år som leder (episk stor beslutning) Det lidt fedt igen kun at skulle tage hensyn til ens egen fornøjelse når man trækker i uniformen.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Høre måske noget af Hobbitsens musik, og må sige det her lyder rigtig godt, Howard Shore har måske og sikkert gjort det igen!
Det nyeste er fra 00:00-01:07 og 02:00- 02:40, det andet er hørt før men lyder lidt opdateret? men synes nu det lyder godt! Især Concerning Hobbits, hvilket herligt nummer.
Nej.... Ligesom i det bla.a. ikke længere vil være mit ansvar, om ungerne går halvsultne i seng fordi de først startede med at lave mad kl 21 og menuen stod på jord-slæbt-kyllinge-sushi. (ikke at det er dårlige lærepenge at betale, ingen arme, ingen kage)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Han færdiggjorde den ikke, og den eneste egentlig offentliggjorte information er synopsen, men man har lov at håbe. Det vil være en skam, hvis The Dust of Time skal stå som hans sidste film.
Enig. Jeg ved ikke hvor meget man nåede at filme og hvor meget med ved om hvordan Angelopoulos ville have lavet den. Det er sket før at man har færdiggjort en film efter instruktørens død. Her tænker jeg på for eksempel Eisensteins Mexico film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#37731 Castanea 13 år siden
Der er desværre mange, de glemmer.
#37732 Batsy 13 år siden
#37733 HelmerJ 13 år siden
Det lidt fedt igen kun at skulle tage hensyn til ens egen fornøjelse når man trækker i uniformen.
#37734 Ericmase 13 år siden
Hørt!
#37735 wimmie 13 år siden
:-O
#37736 HelmerJ 13 år siden
Nej.... Ligesom i det bla.a. ikke længere vil være mit ansvar, om ungerne går halvsultne i seng fordi de først startede med at lave mad kl 21 og menuen stod på jord-slæbt-kyllinge-sushi. (ikke at det er dårlige lærepenge at betale, ingen arme, ingen kage)
#37737 davenport 13 år siden
#37738 Kisbye 13 år siden
Enig. Jeg ved ikke hvor meget man nåede at filme og hvor meget med ved om hvordan Angelopoulos ville have lavet den. Det er sket før at man har færdiggjort en film efter instruktørens død. Her tænker jeg på for eksempel Eisensteins Mexico film.
#37739 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#37740 Highland Park 13 år siden