Der er da intet grundlag for at kede sig, du må da kunne aktiveres med mindst én af overstående, flere kan endda med fordel kombineres, der er nu ikke noget som øl og kolde bøger.. Wait a minute. Må ikke drikker på arbejde
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Lad os tage dem én af gangen: 1)Kan ikke se film om dagen, det passer sig ikke! 2)Har læst dem, og har ikke ro i røven til at sidde og læse 3)Jeg er jo på nettet... 4)Drikker da ikke øl om formiddagen... 5)Det hedder bare en tissemand
Så jo, jeg keder mig...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ok, jeg vil lige dele den her med jer. Jeg har gået med nogle planer et stykke tid om at lave en lille kortfilm om to romerske soldater. Har skrevet et fint lille manuskript, og rendte så ind i problemet med at skaffe fornuftige kostumer og rekvisitter. Den slags er dyrt og bøvlet.
Men efter lidt googling viste det sig så, at ikke alene har Danmark et ganske hæderligt antal romerske "reenactors", men deres leder og overnørd bor i Sabro, lige uden for Århus! Det er 10 minutter fra mig :)
Her til aften var min producer og jeg så derude og mødes med ham, og det var fandme muntert. Manden har en hel garage fyldt med sværd, skjolde, spyd, hjelme, rustninger - you name it.
Kortfilmen er hermed på vej!
Fedt! Der er også dem her:
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#37761 davenport 13 år siden
#37762 gi-jones 13 år siden
#37763 HonoDelLoce 13 år siden
#37764 wimmie 13 år siden
#37765 davenport 13 år siden
#37766 HelmerJ 13 år siden
400+ DVDer
12m bøger
Internet
Øl
DILLER!
Der er da intet grundlag for at kede sig, du må da kunne aktiveres med mindst én af overstående, flere kan endda med fordel kombineres, der er nu ikke noget som øl og kolde bøger.. Wait a minute. Må ikke drikker på arbejde
#37767 davenport 13 år siden
1)Kan ikke se film om dagen, det passer sig ikke!
2)Har læst dem, og har ikke ro i røven til at sidde og læse
3)Jeg er jo på nettet...
4)Drikker da ikke øl om formiddagen...
5)Det hedder bare en tissemand
Så jo, jeg keder mig...
#37768 wimmie 13 år siden
Kom til Fredericia og pas en baby i nogle timer så jeg kan få lidt søvn...du er så vant til små børn i forvejen (og hun er mega nem...og sød) :D
#37769 Thomsen 13 år siden
Fedt! Der er også dem her:
#37770 Highland Park 13 år siden