Gravatar

#37771 gi-jones 13 år siden

[quote=Thomsen (37769)]

Fedt! Der er også dem her: er dem :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37772 HelmerJ 13 år siden

1) skvat
2) ryg en jordhuggah, så skal du nok få ro
3) brug det mere fornuftigt
4) tøs, man skal ikke diskriminere tiden, kl 8 er ligeså fin som kl 20 er til øldrikning
5) kommer det ikke an på hvad man bruger den til ("jeg vil skamstraffe dit svedigt svulmende og beskidte skøgeskræv med min tissemand" -tror ikke den holder, må afprøves)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37773 wimmie 13 år siden

Nogen der ved hvor man kan se hvilke film der gik i biografen i december 2011?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37774 The Insider 13 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#37775 wimmie 13 år siden

The Insider (37774) skrev:
#37773, oh yeah! http://filmz.dk/biograf/film/page6

Spanks!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37776 HonoDelLoce 13 år siden

Sidder i telefonkø på 32. minut hos MultiData. Skal have kørt løn til folket, men systemet vil ikke lade mig logge ind og siger, at jeg skal kontakte en af vores administratorer for at få rettighed til at køre løn.

Problemet er bare, at vi kun har én bruger på MultiDatas DataLøn (min), som derfor selvfølgelig også er administrator.

What the freaking hell..!

In other news, så er tømrerne i fuld gang herhjemme med at udskifte gavlbeklædning og 6 vinduer.. Hold kæft, jeg glæder mig til det er færdigt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#37777 elwood 13 år siden

Hmm tror ikke dem på arbejdet er så glade for googles tiltag i dag, forstår jeg nu ikke jeg synes det lyder skønt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37778 davenport 13 år siden

Vildt nok. En tidligere kandidat jeg har haft i forløb, og som nu er jobkonsulent, har lige ringet med en jobåbning, da han selv skal til samtale i morgen. Han ville lige smide mit kandidatur på bordet også, hvis det kom op.
Man må sige at vejen til arbejde er gennem netværk netop nu, så jeg håber på et positivt feed back i morgen.
Egentlig var jeg på vej væk fra branchen, men med dagpenge havner vi på et rundt 0, så alt i alt ville det jo være godt.
Og så er det sgu i Kolding!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37779 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Hvad blev det til med den pølsevogn?
Gravatar

#37780 Highland Park 13 år siden

Hvorfor bliver du ikke bare verdens første pølsevognsjobkonsulent?

2 x Henning i presenning med dej, Cocio-bajer og jobsøgningsstrategi, s'gerne!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: