Det minder mig om her den anden dag...kom gående nede i byen med klapvogn da én eller anden pubertetsfyr råber "Du er lækker....selvom du har et barn" efter mig :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det minder mig om her den anden dag...kom gående nede i byen med klapvogn da én eller anden pubertetsfyr råber "Du er lækker....selvom du har et barn" efter mig :p
VAR DET DIG?? O_O
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Haha, fedt! :)
Vi ved jo også allesammen, at det ellers kun er ulækre kvinder der har børn, såsom January Jones, Natalie Portman og Amy Adams ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Efter flere år med iPhone (lige siden 1. gen) har jeg i dag taget et stort skridt og købt mig en Samsung Galaxy SII. Jeg er positivt overrasket indtil videre, og skærmen er super lækker..
Ja, skærmstørrelse er en af de helt store forcer ved Android.
Jeg gik fra en telefon med 4" til en med 3,7" kortvarigt og det var ikke så fedt igen, selvom tastatur o.s.v. selvfølgelig fungerede helt ok på den mindre skærm.
Nu har jeg en Motorola Razr MAXX med en 4,3" skærm og det er sgu festligt at få noget stort igen (...).
Har også den model. Er især imponeret over hvor hurtig den er på nettet. Selv sider med meget flash, bliver hurtigt læst ind. Dog er batteri tiden bagsiden af medaljen med dem her. Min holder ca. et døgn.
Husk at opdatere til Ice Cream Sandwich.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#37821 wimmie 13 år siden
Nice :)
Haha - tak...tror jeg ;)
#37822 MOVIE1000 13 år siden
VAR DET DIG?? O_O
#37823 wimmie 13 år siden
#37824 Kruse 13 år siden
Haha, fedt! :)
Vi ved jo også allesammen, at det ellers kun er ulækre kvinder der har børn, såsom January Jones, Natalie Portman og Amy Adams ;)
#37825 wimmie 13 år siden
Nemlig :p
(btw. ikke de værste kvinder jeg lige blev smidt i bås med dér ;)
#37826 elwood 13 år siden
Review! 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37827 bhs 13 år siden
#37828 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg gik fra en telefon med 4" til en med 3,7" kortvarigt og det var ikke så fedt igen, selvom tastatur o.s.v. selvfølgelig fungerede helt ok på den mindre skærm.
Nu har jeg en Motorola Razr MAXX med en 4,3" skærm og det er sgu festligt at få noget stort igen (...).
#37829 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37830 Kisbye 13 år siden
Dog er batteri tiden bagsiden af medaljen med dem her. Min holder ca. et døgn.
Husk at opdatere til Ice Cream Sandwich.