Gravatar

#37831 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Batteritid er præcis hvorfor jeg købte Razr MAXX, den har et monster af et batteri.
Gravatar

#37832 davenport 13 år siden

Fylde opvaskemaskine?????
Det var sgu da nitten i den drøm...
(De andres treats lød fanme sjovere...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37833 gi-jones 13 år siden

Jeg er bekymret for hvad Bruce kunne finde på, hvis Prometheus viser sig at være en kæmpe skuffelse.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37834 MMB 13 år siden

Har oprigtigt på fornemmelsen, at den kommer til at skuffe (Rotten Tomatoes på ca. 60%).
Gravatar

#37835 davenport 13 år siden

Gør klar til sengetid... Gider egentlig ikke, men weekenden er packed. I morgen til min farmors 80års, og søndag til et eller andet gåturshejs med svigerfamilien i anledning af pinse. Angiveligt 2 timer i en skov ved Haderslev. Glæder mig næsten lige så meget som dengang jeg blev sparket i løgene og blev skudt..
Det sidste glas vin, og så i seng....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37836 Richard Burton 13 år siden

gi-jones (37833) skrev:
Jeg er bekymret for hvad Bruce kunne finde på, hvis Prometheus viser sig at være en kæmpe skuffelse.

Det er ikke den store overraskelse. Jeg blev skuffet over FCK og dagen efter, var alt normalt og livet fortsatte. Prometheus kan skuffe for en stund og så er alt tilbage til normalen igen. Og så kan det være den deler vandene og skuffer nogle og ikke andre. Og måske kan det være det endda er det bedste scenarie, for det vil MÅSKE være udtryk for, at den ligesom Kubricks 2001, der skuffede i 1968 og siden blev den største sci-fi film af dem alle, ikke var så "tilgængelig". Måske bliver dens tema endog opfattet religiøst og så falder en masse hardcore ateister jo sikkert fra bare af den grund. Men jeg ser slet ingen grund til at spekulere. Jeg glæder mig ufattelig meget :)

Og måske falder regeringen og udskriver valg og så vil jeg skide Prometheus et stykke :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37837 Kisbye 13 år siden

SIR Ridley Scott (37836) skrev:
Måske bliver dens tema endog opfattet religiøst og så falder en masse hardcore ateister jo sikkert fra bare af den grund.

Ja, det problem har Rumrejsen 2001 også, men den har så også andre kvaliteter der gør den til en rigtig god film. Rumrejsen tager jeg gerne på og ser da også frem til Prometheus, på trods af at den ser ud til gøre brug af den her lidt platte rumvæsen-skabte-liv-på-jorden teori.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37838 DarkLight 13 år siden

Skeloboy (37799) skrev:
Så er målet om 30 minutter snart i hus. Er lige blevet en uge forsinket pga. forkølelse.

Det er sgu godt klaret! Selv hænger jeg fast i Uge 8, fordi der bliver ved med at komme ting i vejen...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37839 Takfornu 13 år siden

#37808 og 09 Love is in the Air .... ;)

Tak til gi-jones for gennemsyn af 3 af hans værker i Cinemateket i går. Håber vi får mulighed for at se Mord på mere end én Måde en dag her i København eller på anden måde :)

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37840 Wangsgaard 13 år siden

Har lige regnet budget med kæresten efter jeg er flyttet ind hos ham og går fra at have faste udgifter til 4000 kr til kun 2000 kr. Lyder måske ikke af meget men når man kun får 5000 kr i SU så er det sgu en del. Har samtidig også fået mit gamle studiejob tilbage så ser frem til at have penge mellem hænderne igen og have råd til PS3 spil og dvd'er igen :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: