Jeg har brugt dagen på at sætte mig ind i at uploade til YouTube (tak for hjælpen :)) Min ven kom ud med et 18 år gammelt demobånd fra vores gamle band. Vi troede at alt var væk, men han havde dengang en kæreste i Ikast, der havde gemt det. Så i dag riggede jeg et gammelt anlæg med båndoptager op, fik det sluttet til computeren med lidt snilde, og nu er jeg så færdig. Det er fanme sjovt at høre. Jeg havde en fornemmelse af at jeg sang bedre dengang, men ... Men set i bagspejlet er det nu meget godt, og det var edder sjovt at lave. Vi kom ud og fik svedt og drukket en masse bajere.
Min egen eksamen gik derimod langt fra så godt. Efter at have læst opgaverne igennem, sad jeg med en følelse af, at underviseren forlanger vi kan huske 600 siders pensum ud af hovedet, ned til mindste detalje, og være i stand til at gengive samtlige 20.000 grafer han har tegnet på tavlen i semestrets løb.
Er jeg uforskammet heldig, så består jeg.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#38001 evermind 13 år siden
#38002 gi-jones 13 år siden
[url= Dead for your viewing pleasure[/url]
#38003 Zombi 13 år siden
#38004 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38005 davenport 13 år siden
Jeg har brugt dagen på at sætte mig ind i at uploade til YouTube (tak for hjælpen :))
Min ven kom ud med et 18 år gammelt demobånd fra vores gamle band. Vi troede at alt var væk, men han havde dengang en kæreste i Ikast, der havde gemt det.
Så i dag riggede jeg et gammelt anlæg med båndoptager op, fik det sluttet til computeren med lidt snilde, og nu er jeg så færdig.
Det er fanme sjovt at høre. Jeg havde en fornemmelse af at jeg sang bedre dengang, men ... Men set i bagspejlet er det nu meget godt, og det var edder sjovt at lave. Vi kom ud og fik svedt og drukket en masse bajere.
Skulle i være interesseret, så ligger de 7 sange der har overlevet tidens tand hjemme i skuffen hos en gammel kæreste her:
http://www.facebook.com/pages/Wheres-Mom/292659417...
Man må gerne like, hvis man bare falder pladask for det helt utrolige skaberværk vi fik kreeret ;D
#38006 Neranders 13 år siden
Min egen eksamen gik derimod langt fra så godt. Efter at have læst opgaverne igennem, sad jeg med en følelse af, at underviseren forlanger vi kan huske 600 siders pensum ud af hovedet, ned til mindste detalje, og være i stand til at gengive samtlige 20.000 grafer han har tegnet på tavlen i semestrets løb.
Er jeg uforskammet heldig, så består jeg.
"That's rough, buddy."
#38007 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38008 davenport 13 år siden
#38009 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38010 bhs 13 år siden
http://www.huffingtonpost.com/2012/05/29/wayne-car...