Gravatar

#38011 DarkLight 13 år siden

Netop kommet hjem fra Prometheus
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38012 davenport 13 år siden

...og?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38013 The Insider 13 år siden

Same here! Imperial?
War. War never changes.
Gravatar

#38014 The Insider 13 år siden

Vi kan tale nærmere om den, når Sørens anmeldelse ryger på i morgen... Som jeg skrev på Facebook: Bedste "Alien"-film siden "Aliens" :-) (hint: Det siger ikke så meget!) Men den var god. De første 2/3 var endda virkelig gode. Den sidste tredjedel... not so much, synes jeg.
War. War never changes.
Gravatar

#38015 Twister 13 år siden

Så fik jeg set Prometheus. En skuffende oplevelse må jeg indrømme. Men forventningerne var også tårnhøje. Min mini-anmeldelse:

"Prometheus" tager mange tilløb til at blive en rigtig spændende film, men det er tilløb som aldrig forløser sig på en ordenlig måde. Alt for mange karakterer og handlinger der ikke giver meget mening. Filmen er flot og i første halvdel meget atmosfærisk og man keder sig ihvertfald ikke, men filmen er og bliver en rodet oplevelse og ultimativt en skuffelse ift. det mesterværk som filmen skal lede op til (Alien).

Jeg anbefaler man ser filmen i 2D hvis man skulle være interesseret
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#38016 The Insider 13 år siden

#38015, ganske enig. Jeg føler dog ikke rigtig, jeg kan udtale mig om 3D'en, da jeg sad helt, helt ude i siden på række 17 i Imperial. Det var især frygteligt, fordi folk HELE tiden rendte på toilettet, og døren var 3-4 meter fra mig. Crazy stuff!
War. War never changes.
Gravatar

#38017 Thomsen 13 år siden

Tak for kaffe. Anmelderne er heller ikke helt glade. Fire stjerner hos JP og Berlingeren. Politiken er hårdest og giver kun tre hjerter under overskriften "'Prometheus' viser, at Ridley Scott er ikke den samme instruktør, han var engang". :-/

Jeg er spændt på at høre Bruces dom, nu hvor han var så utilfreds med kvaliteten af de amerikanske anmeldelser i går.

Skal jeg stadigvæk se den? Det tror jeg nok, jeg skal. Alien fik jo også temmeligt jævne anmeldelser i sin tid.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38018 Collateral 13 år siden

Er lige blevet vækket af min mor som var ret ked af det efter at have overværet hunden have fået det rigtig dårligt. Den har skrantet noget tid og er blvet ekstremt tynd grundet sukkersyge samt problemer med leveren. Så nu er hun kørt til dyrelægen, og det er ikke sandsynligt hun får den med hjem igen. Kommer sgu til at savne den og en hund i det hele taget hvis det ikke bliver tilfældet. Ja det er måske en lille ting i nogens øjne, men den hund har været der siden vi stadig boede i Egeskov og man knytter sig alligevel til dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38019 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg skal ind og se "Prometheus" i aften, så det bli'r jo spændende at se om Scott kan leve op til hypen, hvilket jeg naturligvis håber.
Gravatar

#38020 HelmerJ 13 år siden

gi-jones (38002) skrev:
Så er der western på tuben! Alle mand tag et kig:

[url= Dead for your viewing pleasure[/url]

Har lige set, tommel op og fuld med imponade!

Kan godt lide dialogen, meget lidt søren pilmark accent.

Lige to hurtige om vind, din tumbleweed holder ikke samme retning som støvskyen lige i starten. Slutscenen hvor tøserne sidder på deres kødcykler ude midt i ørkenen er vindstille på en screen agtig måde.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: