Gravatar

#38051 wimmie 13 år siden

Skeloboy (38043) skrev:
Det er fandeme godt, at jeg ret pacifistisk...for ellers havde jeg umotiveret overfaldet en anden...forklaring følger:

Har lige været i Brugsen for at handle ind til pandekager med is og orangesauce, hvor jeg stødte på en nazi-idiot, der bor her på gaden. Med Adolf Hitler t-shirt og nazi-tattoos op og ned ad armen. Og det er noget, der sætter mit pis i kog på ingen tid. Det er absolut en af de mest afskyelige indstillinger, man overhovedet kan have...

Og før nogen af jer sammenligner med den ekstreme venstrefløj, så overvej det her: begge ekstreme fløje er nogle værre klaphatte, men højreekstremisterne har et grundlæggende fucked up menneskesyn, hvor der er forskel på folk ene og alene på grund af hudfarve. Det gør en stor, stor forskel.

Fuck, hvor er jeg sur lige nu...

I know how you feel! :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38052 Wangsgaard 13 år siden

Sender en krammer til M1k og colleteral :(

Fik synet min lejlighed igår og kom igennem uden at betale 1 kr. så det er dejligt. Min kæreste fat også min Ipod classsic i en computertaske jeg aldrig bruger. Har ledt efter den i 1 1/2 år og var overbevist om at jeg havde fået den stjålet!

Har lige bestilt fødselsdagsgaven til kæresten, han skal jo have et ordenligt vækkeur nu når nu han har fået fast arbejde !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#38053 Skeloboy 13 år siden

Så har man lige sendt 10 ansøgninger til pædagogmedhjælper!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#38054 Kermit 13 år siden

Johan (kendt fra TV, nu også radio) kan høres i programmet Fredagsritualet på P6 Beat, til en snak om Ridley Scott og Prometheus.

I programmet kan man også høre filmklipper Adam Nielsen fortælle, hvad det rigtige stykke musik kan gøre ved en filmscene.

Programmet er i gang, men indslaget med Johan er færdigt.
Gravatar

#38055 Highland Park 13 år siden

#38054: Niiiiiiiiiiice!

Æv, det lader ikke til, at det bliver tilgængeligt som podcast.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38056 Kermit 13 år siden

Nemlig:)
Gravatar

#38057 Collateral 13 år siden

Skeloboy (38053) skrev:
Så har man lige sendt 10 ansøgninger til pædagogmedhjælper!

Held og lykke! Håber nogle af dem svarer positivt retur :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38058 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra job, har en pose lakrids med hjem og en 6-pack... og nu er der sat "The Incredible Hulk" på fra NetFlix, altså den gamle tv-serie. :D
Gravatar

#38059 davenport 13 år siden

Har lige smidt en stegeso fyldt med en hel kylling (elsker at spise et helt dyr) i ovnen. Der til stegte kartofler.
Har været på øltur med Helmer hele dagen, og fået smørrebrød. Søgte i den sammenhæng en praktikplads i forretningen, og det var de åbne for, så den tager jeg op mandag. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38060 The Insider 13 år siden

#38054, godt spottet! :-) Jeg håber, at jeg gav bare en smule mening! Jeg hørte ellers fra værten, Henrik, at udsendelsen senere ville blive tilgængelig på www.dr.dk/p6 som podcast. Måske bare som MP3?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: