Det er fandeme godt, at jeg ret pacifistisk...for ellers havde jeg umotiveret overfaldet en anden...forklaring følger:
Har lige været i Brugsen for at handle ind til pandekager med is og orangesauce, hvor jeg stødte på en nazi-idiot, der bor her på gaden. Med Adolf Hitler t-shirt og nazi-tattoos op og ned ad armen. Og det er noget, der sætter mit pis i kog på ingen tid. Det er absolut en af de mest afskyelige indstillinger, man overhovedet kan have...
Og før nogen af jer sammenligner med den ekstreme venstrefløj, så overvej det her: begge ekstreme fløje er nogle værre klaphatte, men højreekstremisterne har et grundlæggende fucked up menneskesyn, hvor der er forskel på folk ene og alene på grund af hudfarve. Det gør en stor, stor forskel.
Fuck, hvor er jeg sur lige nu...
I know how you feel! :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Fik synet min lejlighed igår og kom igennem uden at betale 1 kr. så det er dejligt. Min kæreste fat også min Ipod classsic i en computertaske jeg aldrig bruger. Har ledt efter den i 1 1/2 år og var overbevist om at jeg havde fået den stjålet!
Har lige bestilt fødselsdagsgaven til kæresten, han skal jo have et ordenligt vækkeur nu når nu han har fået fast arbejde !
Jeg er lige kommet hjem fra job, har en pose lakrids med hjem og en 6-pack... og nu er der sat "The Incredible Hulk" på fra NetFlix, altså den gamle tv-serie. :D
Har lige smidt en stegeso fyldt med en hel kylling (elsker at spise et helt dyr) i ovnen. Der til stegte kartofler. Har været på øltur med Helmer hele dagen, og fået smørrebrød. Søgte i den sammenhæng en praktikplads i forretningen, og det var de åbne for, så den tager jeg op mandag. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#38054, godt spottet! :-) Jeg håber, at jeg gav bare en smule mening! Jeg hørte ellers fra værten, Henrik, at udsendelsen senere ville blive tilgængelig på www.dr.dk/p6 som podcast. Måske bare som MP3?
#38051 wimmie 13 år siden
I know how you feel! :/
#38052 Wangsgaard 13 år siden
Fik synet min lejlighed igår og kom igennem uden at betale 1 kr. så det er dejligt. Min kæreste fat også min Ipod classsic i en computertaske jeg aldrig bruger. Har ledt efter den i 1 1/2 år og var overbevist om at jeg havde fået den stjålet!
Har lige bestilt fødselsdagsgaven til kæresten, han skal jo have et ordenligt vækkeur nu når nu han har fået fast arbejde !
#38053 Skeloboy 13 år siden
#38054 Kermit 13 år siden
I programmet kan man også høre filmklipper Adam Nielsen fortælle, hvad det rigtige stykke musik kan gøre ved en filmscene.
Programmet er i gang, men indslaget med Johan er færdigt.
#38055 Highland Park 13 år siden
Æv, det lader ikke til, at det bliver tilgængeligt som podcast.
#38056 Kermit 13 år siden
#38057 Collateral 13 år siden
Held og lykke! Håber nogle af dem svarer positivt retur :)
#38058 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38059 davenport 13 år siden
Har været på øltur med Helmer hele dagen, og fået smørrebrød. Søgte i den sammenhæng en praktikplads i forretningen, og det var de åbne for, så den tager jeg op mandag. :)
#38060 The Insider 13 år siden