Gravatar

#38041 bhs 13 år siden

Har altid fundet filmen "Da Harry mødte Sally" noget værre sludder, men når mit eget liv begynder, eller er blevet sådan, så kan man ikke andet end at grine lidt af ens liv for tiden. Man kan ikke andet, end at go with the flow..
Gravatar

#38042 Neranders 13 år siden

Thomsen (38040) skrev:
@Kochie --> Ok, men etteren er, så vidt jeg kan se, ikke udkommet til PS3, vel?

Der er så vidt jeg ved, en interaktiv comic eller film med, når man køber 2'eren til PS3, hvor man kan få lov til at træffe de største valg fra 1'eren. Har dog ikke prøvet det, men det er vidst det bedste alternativ til at skulle skifte platform.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#38043 Skeloboy 13 år siden

Det er fandeme godt, at jeg ret pacifistisk...for ellers havde jeg umotiveret overfaldet en anden...forklaring følger:

Har lige været i Brugsen for at handle ind til pandekager med is og orangesauce, hvor jeg stødte på en nazi-idiot, der bor her på gaden. Med Adolf Hitler t-shirt og nazi-tattoos op og ned ad armen. Og det er noget, der sætter mit pis i kog på ingen tid. Det er absolut en af de mest afskyelige indstillinger, man overhovedet kan have...

Og før nogen af jer sammenligner med den ekstreme venstrefløj, så overvej det her: begge ekstreme fløje er nogle værre klaphatte, men højreekstremisterne har et grundlæggende fucked up menneskesyn, hvor der er forskel på folk ene og alene på grund af hudfarve. Det gør en stor, stor forskel.

Fuck, hvor er jeg sur lige nu...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#38044 davenport 13 år siden

Der vil jo altid være ekstremer. Vi kan være glad for, at der ikke er flere af dem. (På hver fløj, jeg er helt enig.) Jeg kan huske engang til en fest for ca. 20 år siden, hvor der kom en grønjakke. Nu har jeg jo altid beskæftiget mig med kommunikation, så jeg tog en snak med ham i opgangen, og det endte med, at han stod og græd. Det hele handlede om gruppepres og noget med hans mor. Der er en grund til alting!

Nå, er endelig færdig med dagens dont. Vi har været til børnehavesommerfest ved stranden, og det var da meget hyggeligt. Vi fik frikadeller og kartoffelsalat. Jeg lavede frikadellerne til middag, hvor 4-5 svedende arbejdere lavede min indkørsel, så tror deres små munde har løbet i vand. Det var måske lidt ondt, for frikadeller er det andet bedste man kan dufte udenfor. (Det bedste er dansk bøf!!)
Nu er der smurt madpakke, og ryttet af.

Tid til Big Bang.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38045 Highland Park 13 år siden

davenport (38044) skrev:
Tid til Big Bang.
Husk kondom.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38046 Kochie 13 år siden

Thomsen (38040) skrev:
@Kochie --> Ok, men etteren er, så vidt jeg kan se, ikke udkommet til PS3, vel?

Damn, jeg mente, det var en Xbox360, du ejede : )
Nej, Mass Effect 1 findes ikke til PS3, men som allerede nævnt, følger der en interaktiv tegneserie med til ME2 til PS3.
Jeg ved ikke, hvor meget du kender til serien, men en del af det fantastiske ved serien er, at man, især i ME1, har kontrol over ret mange karakterers liv og levned. Dine handlinger i ME1 (handlinger du, så vidt jeg er orienteret, får lov at udføre i tegneserien) tages med over i ME2, og disse handlinger tages med over i ME3. Det er derfor en fantastisk følelse at starte ME2 op, efter man har gennemført ME1 og herefter møde gamle venner, der står og udveksler minder med en, eller truer en med bål og brand.
Afhængigt af, hvor glad du er for rollespil, er der fordele og ulemper på den front ved at misse Mass Effect 1. ME2 er en langt mere strømlinet oplevelse, hvor fokus er på fede actionsekvenser og en fremragende historie i et fuldstændig fantastisk univers. Jeg er ikke selv til rollespil, Mass Effect er den eneste serie, jeg har spillet i den genre, men jeg elsker stadig ME1 for dets loot. ME2 er til gengæld mere hæsblæsende.
Gravatar

#38047 dyg 13 år siden

Sidder på sofaen og halvsover, mens jeg overvejer om fridagen skal startes med lidt Diablo 3.

Gårsdagen gik med min triatlon debut i Odense. Distancen var en meget overkommelig 1/10 ironman (400m svømning, 18km cykling og 4km løb), og var mest af alt ment som en generalprøve for hvad der skal ske søndag den 17., hvor det er 1.9km svømning, 90km cykling og 21.1 km løb).

Inden løbet havde jeg en målsætning om, at klare de aktive dele på lige omkring 1 time, og så lige under 1:05 inklusiv de to skift mellem svømning/cykling og cykling/løb. Derudover havde jeg et utopisk håb på at kunne klare det hele på under 1 time... Og utroligt nok klarede jeg det utopiske. På trods af panisk svømning, så trak jeg cyklingen hjem på en gennemsnitsfart på 35km/t, og et fornuftigt løb med 4:20 min/km, og det gav en tid på 59:21, hvilket lader til at være den 22. hurtigste tid ud af de 204 startende.

I dag er jeg glad, træt og øm i stængerne. Og nu frygter jeg den halve ironman utroligt meget, for gårsdagen var satme hård!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38048 davenport 13 år siden

Er omgivet af lastbiler og gravkøer stadigvæk. Nu er de igang med at smide stabilgrus. For satan det larmer med så mange maskiner, men det bliver fedt, når de er færdig. Kloaken blev lagt i går, hvilket var tiltrængt.....
Det er svært at afholde sig for at stå og glo ud af vinduet, men det er uforskammet at stå og se på folk der arbejder :)
Gravatar

#38049 elwood 13 år siden

Du kan jo altid rende ud og give dem en øl eller to, for at få ren samvittighed.

Eller nej strike that, får mig til og tænke på et Family Guy afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38050 davenport 13 år siden

Næ... De får jo løn for det! Det er jo ikke et gæstgiveri! ;)

Skriv ny kommentar: