Gravatar

#3801 filmz-Bruce 15 år siden

#3798 FLAC. Jeg kender ikke noget til ALAC. Er der en god grund til at overveje det format istedet?

#3800 Hehe ja :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3802 elwood 15 år siden

tro det eller ej, men jeg ser dr2 tema om statsminstere.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3803 tiany 15 år siden

Er der egentlig nogle der lige kan fortælle mig hvornår Hellboy 2 dukker op på dvd/blu-ray i DK udgave?
Synes ikke rigtig jeg kan finde det nogen steder og det er trods alt, et stykke tid siden den var i biffen. Nej jeg vil ikke købe R2 eng-udgaven.
Valar morghulis
Gravatar

#3804 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg ser til min store glæde, at Peter Weir er på vej ud af sit hi, med en ny film omhandlende et flugtdrama fra en sibersk Gulag fangelejr under 2. verdenskrig, med Colin Farrell, Ed Harris og Jim Sturges.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3805 filmz-Bruce 15 år siden

#3656 Efter mange kig på nettet og anmeldelser, er jeg blevet mest hooked på Netgear NASReady Duo, som skulle være væsentlig bedre, hurtigere og mere stille, med bedre features end f.eks. Buffalo. Itunes server, medieserver kompatibel med både PS3 og XBox og al UPnP netværks udstyr.

Hos komplett.dk har de den til 3666 i en 1TB version. En god pris, som kun er 150 billigere i Sverige. Men waddayaknow. I Tyskland hos Cyberport.de, kan den fåes incl. fragt med 2 stks. 1TB Seagate Barracuda installeret til 3.440 kr. Og jeg gik så på jagt efter anmeldelser af den harddisk og det var yderst positivt. Meget hurtig og stille.

Anmeldelse
Billede

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3806 elwood 15 år siden

#3804 ja det satme stykke tid siden man har hørt fra ham, jeg kan se sidst var i 2003! med MAster and Commander.

Men hva you can't rush great things
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3807 Kruse 15 år siden

Surfer lidt rundt på nettet mens jeg hører musik. Venter på at det uofficielle Inde DM i fodbold vender tilbage fra pausen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3808 tiany 15 år siden

Er kommet hjem fra barnedåben...
Tiden i kirken var ekstra lang, da der lige skulle indsættes en ny præst - det var der ikke nogle af os der havde opleve før. Men efter 1½ time i kirken, var jeg da blevet mindet om hvorfor det er jeg ikke går i kirke og nu varer det seriøst ikke længe inden jeg melder mig ud af folkekirken. Synes ikke man skal være medlem af noget man sidder og griner af.
Valar morghulis
Gravatar

#3809 Truntemus 15 år siden

Overvejer at se en film, har lige spist lidt frugt...
Gravatar

#3810 dyg 15 år siden

#3808 - Jeg har netop udfyldt en formular inde fra ateist.dk, som jeg sender med posten i morgen. Det var også en tåbelig barnedåb, der fik mig til endeligt at gøre det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: