Så gik mit Samsung 63" Plasma TV sgu i stykker. Suk. En lang, vertikal linje har placeret sig permanent på venstre side af skærmen. Den er simpelthen ikke til at få fjernet og nej, der er ikke tale om line bleed, fordi jeg har set det samme i længere tid. Den er pludseligt opstået uden advarsel. Needless to say, det er ikke en skærm, som er let at fragte til reparation. Og smutter selvfølgelig på ferie i udlandet i overmorgen. Den ferie er officielt fuldkommen ødelagt. Hvorfor?! HVORFOR?!?!
He he, det er da heller ikke til at stå for tweets som disse:
https://twitter.com/#!/KobenhavnPoliti skrev:
Dans blot, men ikke hvor det er farligt med risiko for at falde ned - pas på jer selv og hinanden. ------ Husk at drikke vand i løbet af aftenen. Du bliver mere frisk til resten af aftenen eller hjemturen. ------ Der ses nogle, som medbringer kassevis af øl til festområderne og sælger af dem. Det er ikke lovligt. ------ God stille og rolig afgang fra indre by på vej hjem eller til nattefesterne. God tur - imorgen er der også fest. ------ Drik dig aldrig unødig fuld. Husk at drikke masser af vand og nyd festen :) ------ Er du i Saxogade, så tag en ven el. to med til et andet sted i festområdet, blot en periode, der trænges akut til "luft" i Saxogade. Pleace. ------ Mobilnettet overbelastet omkring Skt. Hans Torv, så lige nu svært at få mobilkontakt til de du måtte kende i området. ------ Læg dig aldrig til at sove på togstationer, busstationer, i tog og bus. God tur hjem.
Så gik mit Samsung 63" Plasma TV sgu i stykker. Suk. En lang, vertikal linje har placeret sig permanent på venstre side af skærmen. Den er simpelthen ikke til at få fjernet og nej, der er ikke tale om line bleed, fordi jeg har set det samme i længere tid. Den er pludseligt opstået uden advarsel. Needless to say, det er ikke en skærm, som er let at fragte til reparation. Og smutter selvfølgelig på ferie i udlandet i overmorgen. Den ferie er officielt fuldkommen ødelagt. Hvorfor?! HVORFOR?!?!
Her er en måde du nok kan løse det på, hvis du tør ;)
#38091 Takfornu 13 år siden
Øv bøv - Føler med dig!
"Prometheus" minus 25 minutes and counting :)
#38092 Highland Park 13 år siden
"Politiet har succes som Distortion-gæsters far og mor på Twitter"
He he, det er da heller ikke til at stå for tweets som disse:
Selv ordensmagten kan få brug for et Twitter-tip eller to - telefonisk, naturligvis:
https://twitter.com/KobenhavnPoliti/status/2077992...
#38093 Richard Burton 13 år siden
Kondolerer af hele mit hjerte :( Ondt!
Nyd det :) Ikke Park?
#38094 Takfornu 13 år siden
#38095 Richard Burton 13 år siden
Kanon :)
#38096 Kisbye 13 år siden
#38097 frankdrebin 13 år siden
Her er en måde du nok kan løse det på, hvis du tør ;)
[url= to fix broken plasma screen[/url]
#38098 misuma 13 år siden
#38099 wimmie 13 år siden
Her i Fredericia? Så ses vi nok derinde :D
Jeg skal nemlig i bio med en veninde for første gang siden baby kom til verden - yay! (ok, jeg var til Oscarnight, så det passer jo ikke helt, hehe)
#38100 The Insider 13 år siden