Gravatar

#38231 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Ja, tillykke Twister :)
Gravatar

#38232 Babo84 13 år siden

Jamen tillykke Twister din heldige rad :) så kan du lære os et par "tricks" :)
Gravatar

#38233 MMB 13 år siden

Tillykke, Twister. :) Og glæd dig til København. ;)
Du må i øvrigt gerne løbende komme med opdateringer på studiet herinde, og hvad du synes om det, da jeg er sikker på, vi er en del herinde, som er interesserede i at høre om det. :)
Gravatar

#38234 Ericmase 13 år siden

Congrats, Twister! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38235 NightHawk 13 år siden

Twister (38222) skrev:
Jeg har fået en mail fra København Universitet idag, vedr. min ansøgning til kandidat-uddannelse.

Og de har sørme optaget mig. Så det ser meget ud til at jeg skal flytte til København og kan kalde mig Filmvidenskab-studerende efter sommer :)

Det er en lidt underlig følelse at sidde med når man tænker på at man skal forlade de trygge rammer som Århus og Medievidenskab har udgjort i 3 rigtig fine år. Men samtidig har jeg sagt til mig selv at hvis jeg blev optaget skal jeg bare springe ud i det, da det er noget jeg godt kunne tænke mig at prøve kræfter med. Så jeg går nok en spændende tid i møde :)

Stort tillykke med optagelsen, Twister! :) Og rigtig meget held og lykke med din kommende uddannelse. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#38236 MOVIE1000 13 år siden

Fedt at høre twister :) Lyder til at være en spændende periode du kommer ind i :) meget nyt ihvertfald.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38237 davenport 13 år siden

Sidder lige over et glas vin, har lavet pandekagedej og set Big Bang. Den kraftige fylder 28 i morgen, og vi har haft hemmeligheder for i den anledning. Min store pige glæder sig helt vildt, og søndag tager vi i Legoland og holder fødselsdag.
Men nu er det vidst sovetid, da jeg forventer at de små står op med hønsene..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38238 MOVIE1000 13 år siden

davenport (38237) skrev:
Sidder lige over et glas vin, har lavet pandekagedej og set Big Bang. Den kraftige fylder 28 i morgen, og vi har haft hemmeligheder for i den anledning. Min store pige glæder sig helt vildt, og søndag tager vi i Legoland og holder fødselsdag.
Men nu er det vidst sovetid, da jeg forventer at de små står op med hønsene..

Hvorfor ikke legoland imorgen? :( så kunne vi lige hilse på hinanden over en bid snøfler i svøb ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38239 davenport 13 år siden

Fordi min mor har investeret i et ophold i LEGOLAND, Det koster satme mere end jeg handler ind for på en måned! Så skik følge eller land fly!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38240 misuma 13 år siden

Pokker ta' dig Games Of Thrones og dine cliffhangers... Jeg vil sove nu for pokker!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: