Gravatar

#38241 evermind 13 år siden

Twister: Tillykke, mand! :D

misuma: Jeg kender følelsen ... Det var det samme for mig, da jeg først tog hul på den ...! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#38242 Batsy 13 år siden

misuma (38240) skrev:
Pokker ta' dig Games Of Thrones og dine cliffhangers... Jeg vil sove nu for pokker!

Er du færdig med serien? men jeg forstår dig godt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38243 misuma 13 år siden

Yup, jeg blev færdig i nat omkring kl 02. Der var flere personer jeg troede jeg skulle følge igennem flere sæsoner, snøft....
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38244 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg gør klar til lidt tam-tam her i eftermiddag med familie og venner i anledning af, at jeg tog et skridt nærmere graven i går. :D
Gravatar

#38245 MMB 13 år siden

misuma (38243) skrev:
Yup, jeg blev færdig i nat omkring kl 02. Der var flere personer jeg troede jeg skulle følge igennem flere sæsoner, snøft....

Flere? Skriv gerne hvem i en spoiler. Jeg kan kun komme i tanke om én sådan lige umiddelbart. :)
Gravatar

#38246 misuma 13 år siden

Foeller (38245) skrev:
Flere? Skriv gerne hvem i en spoiler. Jeg kan kun komme i tanke om én sådan lige umiddelbart. :)

Jeg er så dårlig til navne...men kongen, Sean Bean og øh "Conan" ville jeg da gerne ha' set mere til Ü

Ja, jeg sagde jo jeg var dårlig til navne! ; )
Gravatar

#38247 tiany 13 år siden

Får besøg af min forældre plus min ældste storbror + familie i eftermiddag... Så skal vi grille i aften og se Le Mans.
Valar morghulis
Gravatar

#38248 Batsy 13 år siden

misuma (38246) skrev:
Jeg er så dårlig til navne...men kongen, Sean Bean og øh "Conan" ville jeg da gerne ha' set mere til Ü

Ja, jeg sagde jo jeg var dårlig til navne! ; )

Conan, er vel Khal drogo, ham lederen over de vilde? :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38249 misuma 13 år siden

Yep
Gravatar

#38250 davenport 13 år siden

Obersten fejrer sin fødselsdag ved at ligge på sofaen, æde is og se "det lille hus på prærien". Jeg fejrer det ved at drikke guldøl i køkkenet...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: