Har været i Legoland i dag og set den levende legende Jake Lloyd skrive autografer. Min søster fik sin film signeret, men når man står foran en skuespiller, der skriver i et hvidt partytelt på en græsplæne i Billund, så falder min starstruckness en anelse. Men meget Star Wars. Det var ret sejt at der gik stormtroopers i alle afskygninger rundt, og at der var en wookie, der virkelig lignede the real thing. Men en god dag, og ungerne hyggede sig.
Og til aftenens kamp, sagde min datter på 3 år under Tysklands nationalmelodi "Det var da noget forfærdeligt musik. Jeg kan næsten ikke holde ud at høre på det!" :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har været i Legoland i dag og set den levende legende Jake Lloyd skrive autografer. Min søster fik sin film signeret, men når man står foran en skuespiller, der skriver i et hvidt partytelt på en græsplæne i Billund, så falder min starstruckness en anelse. Men meget Star Wars. Det var ret sejt at der gik stormtroopers i alle afskygninger rundt, og at der var en wookie, der virkelig lignede the real thing. Men en god dag, og ungerne hyggede sig.
Og til aftenens kamp, sagde min datter på 3 år under Tysklands nationalmelodi "Det var da noget forfærdeligt musik. Jeg kan næsten ikke holde ud at høre på det!" :D
Var han så glad elelr sur, fordi det er George Lucas skyld at han er havnet der :P Jeg var ikke selv inde og få autograf elelr se ham, det var nok at og høre ham i filmen og i medierne når han whiner ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jake Lloyd.. Jamen for fanden da, kunne de ikke have fået en anden? Da jeg arbejdede i Legoland havde vi Jeremy Bulloch ude at skrive autografer. Utroligt flink og hyggelig fyr, man kunne godt mærke på ham, at han var vant til at snakke med fans, for han virkede ikke krukket på nogen måde (i hvert fald ikke de par minutter jeg var i hans audiens).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Tilbage på arbejde, efter en fed weekend. Overnattede i shelter ved Lille Vildmose, hvor aftensmaden stod på Bacon og bønner, lidt tur ved Østersøen, Øster Hurup er åbenbart Blåvand på østsiden af Jylland. Lørdag var vi inde og gå lidt rund i Frøstruplejren (Thylejren). Overnattede i shelter ved Vester Turop Klitplantage, aftensmaden stod på lamme koteletter med grillede hele kartofler. Mmm bålmad. Til aftensmaden og tilberedningen fik vi, Perlenbacher - premium, Skovlyst - Skovhuggerens Vinterporter, Ørbæk Blueberry Hill Ale, Thisted 5 stenøl. Så kom aftens gåtur, ud gennem klitterne for at se Bulbjerg "klippen", var ved at slå mig selv ihjel på vej derud, troede egentligt min astma var gået lidt i sig selv, men der var lige noget græs/lyng planteværk der kunne informere mig om noget andet. Efter gåture på en 10km i åndenøds-helvede var der en Thisted 6 Porter som godnat bajer. Søndag kørte vi hjem, troede resten af min dag stod på sofa, men min tante mente lige jeg skulle komme forbi til stegt Pigvar, træls måde at slutte en ellers fantastisk weekend på ;-D
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Arrrrhh....Jeg er ved at få spat af Facebook-app'en på min iPhone. Jeg har slået alle push-notifikationer fra, og endda slået den fra i Meddelelsescenter(jeg aner ikke om det har nogen virkning overhovedet), men alligevel dukker der push-notifikationer op på min mobil(af en eller anden grund kun fra én bestemt gruppe jeg er medlem af, og et bestemt billede som jeg har trykket like ved).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Arrrrhh....Jeg er ved at få spat af Facebook-app'en på min iPhone. Jeg har slået alle push-notifikationer fra, og endda slået den fra i Meddelelsescenter(jeg aner ikke om det har nogen virkning overhovedet), men alligevel dukker der push-notifikationer op på min mobil(af en eller anden grund kun fra én bestemt gruppe jeg er medlem af, og et bestemt billede som jeg har trykket like ved).
Synes generelt den app fungerer elendigt! Har enormt mange problemer med at den til tider er ringe til at opdatere, gør noget helt andet end jeg beder dem og værst af alt generelt er enormt sløv i optrækket, særligt ved links. Med hensyn til dit problem tænker jeg lidt du måske skal prøve at slå notifikationer fra den specifikke gruppe fra. Kan man hvis det er en af de mindre. Men det er selvfølgelig også lidt irriterende hvis du gerne vil opdateres, men bare gerne vil være fri for det som pop-up.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Men det er selvfølgelig også lidt irriterende hvis du gerne vil opdateres, men bare gerne vil være fri for det som pop-up.
Ja, jeg vil jo gerne have opdateringer fra den gruppe. Jeg har dog slået både lyd og vibration fra nu, så det kommer forhåbenligt til at genere mig mindre nu(den vækkede mig bl.a. kl. 06.30 i morges). Hvis det ikke hjælper, så ender jeg nok med at helt afinstallere app'en, da det alligevel ikke er en jeg bruger forfærdeligt meget.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#38271 Thomsen 13 år siden
Jeg havde lidt håbet, at det kunne være min billet ind. Men sådan skulle det altså ikke være
#38272 Collateral 13 år siden
Too bad :(
#38273 davenport 13 år siden
Men meget Star Wars. Det var ret sejt at der gik stormtroopers i alle afskygninger rundt, og at der var en wookie, der virkelig lignede the real thing.
Men en god dag, og ungerne hyggede sig.
#38274 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#38275 MOVIE1000 13 år siden
Var han så glad elelr sur, fordi det er George Lucas skyld at han er havnet der :P Jeg var ikke selv inde og få autograf elelr se ham, det var nok at og høre ham i filmen og i medierne når han whiner ;)
#38276 dyg 13 år siden
#38277 HelmerJ 13 år siden
Overnattede i shelter ved Lille Vildmose, hvor aftensmaden stod på Bacon og bønner, lidt tur ved Østersøen, Øster Hurup er åbenbart Blåvand på østsiden af Jylland.
Lørdag var vi inde og gå lidt rund i Frøstruplejren (Thylejren). Overnattede i shelter ved Vester Turop Klitplantage, aftensmaden stod på lamme koteletter med grillede hele kartofler. Mmm bålmad. Til aftensmaden og tilberedningen fik vi, Perlenbacher - premium, Skovlyst - Skovhuggerens Vinterporter, Ørbæk Blueberry Hill Ale, Thisted 5 stenøl. Så kom aftens gåtur, ud gennem klitterne for at se Bulbjerg "klippen", var ved at slå mig selv ihjel på vej derud, troede egentligt min astma var gået lidt i sig selv, men der var lige noget græs/lyng planteværk der kunne informere mig om noget andet.
Efter gåture på en 10km i åndenøds-helvede var der en Thisted 6 Porter som godnat bajer.
Søndag kørte vi hjem, troede resten af min dag stod på sofa, men min tante mente lige jeg skulle komme forbi til stegt Pigvar, træls måde at slutte en ellers fantastisk weekend på ;-D
#38278 Kruse 13 år siden
#38279 Collateral 13 år siden
Synes generelt den app fungerer elendigt! Har enormt mange problemer med at den til tider er ringe til at opdatere, gør noget helt andet end jeg beder dem og værst af alt generelt er enormt sløv i optrækket, særligt ved links. Med hensyn til dit problem tænker jeg lidt du måske skal prøve at slå notifikationer fra den specifikke gruppe fra. Kan man hvis det er en af de mindre. Men det er selvfølgelig også lidt irriterende hvis du gerne vil opdateres, men bare gerne vil være fri for det som pop-up.
#38280 Kruse 13 år siden
Ja, jeg vil jo gerne have opdateringer fra den gruppe. Jeg har dog slået både lyd og vibration fra nu, så det kommer forhåbenligt til at genere mig mindre nu(den vækkede mig bl.a. kl. 06.30 i morges). Hvis det ikke hjælper, så ender jeg nok med at helt afinstallere app'en, da det alligevel ikke er en jeg bruger forfærdeligt meget.