Jeg glæder mig faktisk til det kommende regnvejr. Håber det bliver vildt! Men det er jo nok bare endnu en sensationsvejrudsigt.. Tv2: "TIL ARKEN, TIL ARKEN.."
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#38282 Jeg knækkede mig efter druk med Cinefil gutterne i lørdags til imorges 4.30 og tog så på jobbet til lidt i 7. Så ja. Helt klart alderdomstegn. Jeg tror Muldgraver forsøgte at lave dope'n'rape på mig, men jeg har ingen beviser.
Nogen som kender til et svensk band, to kvindelige forsanger, i musik video'en slutter den med at en mand der spiller på Tuba hopper i vandet, de står vidst i video'en på en badebro ved skærgården.
forsangerne har så vidt jeg kan forstå noget 20'er inspireret badedragt på.
Det ikke meget jeg har og gå efter, men tænkte jeg lige ville hører herinde, er evd og prøve og finde video'en for en ven.
Men min google skills kommer til kort med de her info'er.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Var det en du kendte ud fra beskrivelsen, eller fandt du den via. noget kreativ googling, hvis det var det sidste villejeg gerne lige vide, hvad du brugte som søgeord, det kan måske fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på næste gang, men tak for hjælpen, nu er der en som blir glad i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38282 Jeg knækkede mig efter druk med Cinefil gutterne i lørdags til imorges 4.30 og tog så på jobbet til lidt i 7. Så ja. Helt klart alderdomstegn. Jeg tror Muldgraver forsøgte at lave dope'n'rape på mig, men jeg har ingen beviser.
Og du finder dem heller ikke. Jeg er meget omhyggelig med den slags.
#38281 davenport 13 år siden
Men det er jo nok bare endnu en sensationsvejrudsigt..
Tv2: "TIL ARKEN, TIL ARKEN.."
#38282 Kiksmann 13 år siden
#38283 HelmerJ 13 år siden
#38284 Richard Burton 13 år siden
#38285 bhs 13 år siden
#38286 elwood 13 år siden
forsangerne har så vidt jeg kan forstå noget 20'er inspireret badedragt på.
Det ikke meget jeg har og gå efter, men tænkte jeg lige ville hører herinde, er evd og prøve og finde video'en for en ven.
Men min google skills kommer til kort med de her info'er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38287 Takfornu 13 år siden
Twister Forsinket tillykke :)
#38288 Herrguth 13 år siden
[url= Kid - Mercy Mercy[/url]
#38289 elwood 13 år siden
Var det en du kendte ud fra beskrivelsen, eller fandt du den via. noget kreativ googling, hvis det var det sidste villejeg gerne lige vide, hvad du brugte som søgeord, det kan måske fortælle mig, hvad jeg skal være opmærksom på næste gang, men tak for hjælpen, nu er der en som blir glad i hvertfald.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38290 Muldgraver 13 år siden
Og du finder dem heller ikke. Jeg er meget omhyggelig med den slags.