Så er der hygge i huset... Min egne, trætte unger, og to på besøg på 1½ og et spædbarn. Lige nu er der forholdsvis roligt, men det holder ikke dagen ud, siger erfaringen mig..
Om lidt bliver køkkenet hermetisk lukket af, rødvinen fundet frem og The Tommyknockers læst mens jeg laver mad!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Pyyyyh. Anden dag med quiz-optagelser overstået. Det gik skide godt. Deltagerne var gode og publikum lige så. Det er to gode dage i træk. I morgen bliver det til gengæld hårdere. Og vi er ikke engang færdige med at faktatjekke det ene emne endnu, så der bliver pres på fra morgenstunden.
Til gengæld er der afslutningsmiddag for holdet i morgen aften på en restaurant. Jeg vil tro, at det bliver sådan noget med, at DR og produktionen betaler for (noget af?) maden, og så skal man betale for drikkevarerne selv. Det bliver skam ikke ruttet med licenspengene.
Fik også lige tilbudt en uges arbejde på en af de ansattes produktionsselskab i løbet af sommeren med at tjekke optagelser igennem. Det er garanteret meget, meget kedeligt (hans egne ord). Men han er en super fyr, og jeg vil gerne gøre ham den tjeneste.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder ude i køkkenet og ser Spanien - Portugal, mens HelmerJ sidder inde i stuen og ser Det Lille Hus på Prærien med sin søster... Det kan i jo så drille ham med fremover!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#38441 davenport 13 år siden
Om lidt bliver køkkenet hermetisk lukket af, rødvinen fundet frem og The Tommyknockers læst mens jeg laver mad!
#38442 Thomsen 13 år siden
Til gengæld er der afslutningsmiddag for holdet i morgen aften på en restaurant. Jeg vil tro, at det bliver sådan noget med, at DR og produktionen betaler for (noget af?) maden, og så skal man betale for drikkevarerne selv. Det bliver skam ikke ruttet med licenspengene.
Fik også lige tilbudt en uges arbejde på en af de ansattes produktionsselskab i løbet af sommeren med at tjekke optagelser igennem. Det er garanteret meget, meget kedeligt (hans egne ord). Men han er en super fyr, og jeg vil gerne gøre ham den tjeneste.
#38443 Ericmase 13 år siden
#38444 tiany 13 år siden
#38445 davenport 13 år siden
#38446 HelmerJ 13 år siden
#38447 davenport 13 år siden
#38448 HelmerJ 13 år siden
#38449 davenport 13 år siden
Need I say more??
#38450 bhs 13 år siden