Gravatar

#38431 Thomsen 13 år siden

Vil futte ud i DR Byen og drikke mine licenspenge op i ussel automatkaffe. Jeg indrømmer blankt, at jeg har gjort mit til at få fuld valuta for mine mange års betaling, her mens jeg har været i praktik. Skid hul i, at det smager forfærdeligt. Jeg skal ha' noget for mine penge! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38432 Batsy 13 år siden

Fik 02 i matematik, og er ret stolt over det, kunne have fået 4 hvis det ikke var pga sjuske fejl og min usikkerhed i faget, så vil jeg fået et 4 tal. Øv bøv, men nu har min far været så rar at invitere mig på noget ulækkert men stadig lækkert junk food på den nærmeste gril, nums.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38433 tiany 13 år siden

DarkLight (38427) skrev:
Her er så et lille billede af DVD'erne i kasser.

Ser godt ud!
Valar morghulis
Gravatar

#38434 davenport 13 år siden

Har brugt formiddagen på at skrive "steder du har søgt" for Obersten. Mindst 8 jobs i ugen, for hendes vedkommende. Det tog sin tid med datoer og henvendelsesmetoder osv osv.
For at gå ud og tømme postkassen, hvor der ligger et brev, der fortæller at vores A-kasse forflytning er gået i orden, og at mødet i morgen derfor er aflyst...
Fagforeningshalløj!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38435 Kruse 13 år siden

Så fik man sørme lige et 7-tal i en mundtlig eksamen i Medieteori- og Analyse :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38436 bhs 13 år siden

Tillykke med det! Sommerferie nu?
Gravatar

#38437 Kruse 13 år siden

Tak og ja, det betyder at jeg har sommerferie nu :)

Dog har jeg en enkelt re-eksamen engang i august, hvor jeg skal skrive en 15 siders opgave.
Gravatar

#38438 bhs 13 år siden

Dejligt, ville have skrevet nyd det gode vejr, men nyd bare at være indendørs ;)
Gravatar

#38439 Kisbye 13 år siden

Ser ud til at Jyllandsposten nu er begyndt at bringe LOVEFILMs uprofessionelle undersøgelser.
http://jyllands-posten.dk/kultur/film/article47344...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38440 Kruse 13 år siden

#38439: I det mindste kan man se hvilke film der var med i afstemningen, og hvor mange der deltog, selvom at de dog også gør den fejl med at generalisere i både overskrift og brødtekst.

Skriv ny kommentar: