Gravatar

#38481 knipsknips 13 år siden

Strandet på sofaen :( Tømmermænd fra i går.
Gravatar

#38482 wimmie 13 år siden

Navarre3 (38480) skrev:
På trods solen skinner er jeg mega depri i dag :-( ... tror jeg smutter i Dyrehaven med en god bog og noget afslappende filmmusik til ørerne.

Øv :(
Håber en tur udenfor med bøger og musik hjælper på humøret.
Kram
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38483 misuma 13 år siden

Jeg piver over svære billeder i Horror Quizzen. Jeg skal til at revurdere hele min identitet, jeg er åbenbart ikke den horror-buff jeg troede jeg var.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38484 Takfornu 13 år siden

wimmie (38482) skrev:
Kram

#38482 Takker - du er en ven :)

Det hjalp at sidder under et træ - Nyde det medbragte mad og drikke og solen, luften og bare være til - Fik reflekteret og tænkt en masse ting igennem :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38485 wimmie 13 år siden

Navarre3 (38484) skrev:
wimmie (38482) skrev:
Kram

#38482 Takker - du er en ven :)

Det hjalp at sidder under et træ - Nyde det medbragte mad og drikke og solen, luften og bare være til - Fik reflekteret og tænkt en masse ting igennem :)

Dejligt :)
Der er nu ikke noget som godt vejr og naturen til at løfte humøret lidt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38486 Kisbye 13 år siden

Super :)
Motion og sol skulle også være noget der er godt for humøret.
Dem der lider af vinterdepression, kan endda få sådan en lyskasse de kan side ved. Det skulle virke har jeg hørt.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38487 davenport 13 år siden

Har haft et lortedøgn. Den store kom ind med feber kl. 2 i nat, brækkede sig ud over mig kl. lidt i 4, gik med hende i stuen og konstaterede at Zulu sender X-files om natten. Sov i en stol, mens jeg holdt øje med hende. Brudt søvn i dén grad.
Så til aften måtte vi til vagtlæge med den lille, som har en anelse lungebetændelse.
Men vi kørte forbi McDrive og så fik de en sundae, og det hele er endnu ikke slut. Der mangler at komme frisk sengetøj på, og begge unger hoster og harker stadig.
Håber snart på ro i huset, så vil jeg finde nogle super stærke nudler og fucke min mave op med chili.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38488 Takfornu 13 år siden

#38485 - Nope - Der hvor jeg havde mit rækkehus før jeg flyttede til byen, kunne jeg bare cykle 5 min den ene vej til skøn skov og golfbane, eller 15 min den anden vej, så var jeg ved vandet. Det er nok det jeg savner mest ved at bo i byen og ikke mindst hjemme i USA, hvor jeg har det hele indenfor kort afstand :)

#38486 Kender flere med vinterkuller ;) og de siger det modsatte så jeg tror det er meget forskelligt, hvem den virker på, men da jeg ikke har de problemer kan jeg ikke udtale mig på egne vegne :)
Gravatar

#38489 Takfornu 13 år siden

#38487 Sikke noget :-/ Sender lige lidt af mit overskud jeg har fået i løbet af dagen :)
Gravatar

#38490 danschier.dk 13 år siden

Første fraklippet scene fra The Dark Knight Rises:

http://heltnormalt.dk/striben/2012/07/02

Skriv ny kommentar: