Lige mødt på arbejde, og synes det er en anelse hårdt, da jeg brugte weekenden som guide for mine forældre. Det var dog rigtig hyggeligt og indbefattede Rosenborg, en smut forbi Ofelia Strand, frokost på Nyhavn og grill på altanen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Drikker dagens tredje kop. Om lidt vil jeg smutte ud til en fyr, jeg arbejdede sammen med i DR. Vi skal mødes med en fælles ven, der er anmelder på et af de store dagblade og udvikle på et koncept til et nyt filmprogram.
Bagefter skal jeg gennemgå min "salgstale". Jeg har et møde med en chefredaktør på DR i morgen for at pitche en idé til et nyt radioprogram om genrefilm.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Spiderman-flick, men er ikke sådan lige super overbevist om at det var en god ide..
De første anmeldelser fra USA har været ret okay. 73% på metacritic indtil videre, hvis det er nogen trøst :) Jeg har endnu ikke besluttet om jeg skal se den i bio.
Ah ja, det ku' være, at man skulle suse en tur i biffen og se lidt Spider-Man i dag eller i morgen.
Evermind snakkede om billetter til TDKR, der koster over 100 kr. dagen efter premieren. Jeg har en fornemmelse af, at jeg lige ser anmeldelser først og evt. napper dem på BD, ligesom TDK.
Jeg er alligevel forholdsvis lunken overfor filmen, så det er lidt for mange penge at smide efter den.
#38491 DarkLight 13 år siden
#38492 HelmerJ 13 år siden
Ved første øjekast ku jeg 2, plejer at kunne 4-5 stykker.
#38493 misuma 13 år siden
Jeg er oppe på 14 rigtige nu, men resten siger mig nada.
#38494 Thomsen 13 år siden
Drikker dagens tredje kop. Om lidt vil jeg smutte ud til en fyr, jeg arbejdede sammen med i DR. Vi skal mødes med en fælles ven, der er anmelder på et af de store dagblade og udvikle på et koncept til et nyt filmprogram.
Bagefter skal jeg gennemgå min "salgstale". Jeg har et møde med en chefredaktør på DR i morgen for at pitche en idé til et nyt radioprogram om genrefilm.
#38495 HonoDelLoce 13 år siden
Har bestilt billetter til den dersens nye Spiderman-flick, men er ikke sådan lige super overbevist om at det var en god ide..
Anywho, kæresten glæder sig og billetterne er betalt, så too late to back out!
#38496 Babo84 13 år siden
De første anmeldelser fra USA har været ret okay. 73% på metacritic indtil videre, hvis det er nogen trøst :) Jeg har endnu ikke besluttet om jeg skal se den i bio.
#38497 elwood 13 år siden
Så jeg ender nok med og skulle se den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38498 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Evermind snakkede om billetter til TDKR, der koster over 100 kr. dagen efter premieren. Jeg har en fornemmelse af, at jeg lige ser anmeldelser først og evt. napper dem på BD, ligesom TDK.
Jeg er alligevel forholdsvis lunken overfor filmen, så det er lidt for mange penge at smide efter den.
#38499 DarkLight 13 år siden
Var det ikke MachoMandag?
#38500 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Da jeg hørte billetprisen, hoppede jeg bar' fra.