Gravatar

#38681 Zombi 13 år siden

[url= lige vi skal give gi-jones og MOVIE1000 lidt fred... if you know what I mean[/url]
Gravatar

#38682 Richard Burton 13 år siden

I think this is the beginning of a beautiful friendship.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38683 gi-jones 13 år siden

[ ] Ja
[ ] Nej
[X] Måske
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38684 Highland Park 13 år siden

The Insider (38670) skrev:
Nej, desværre... Skulle blot underskrive en elektronisk dingenot, ligesom når posten kommer :-/ Men jeg tager stadig fat i forbrugerankenævnet, hvis de insisterer på, at de ikke har skabt ridserne under transporten. Jeg har pudsigt nok slet ikke hørt tilbage fra dem, siden jeg skrev, at TV'et ikke havde nogen ridser, da de hentede det. Det lyder ærlig talt temmelig suspekt det hele :-( Men tusind tak for researchen, Highland Park! Heldigvis ser det ikke ud til, at jeg står på helt bar bund.
Det var så lidt mester. :)
Ja det lyder ret underligt, men forhåbentlig betyder det, at de er klar over, at ansvaret ligger hos dem, og at de ikke kan løbe om hjørner med dig. Fedt at du ikke bare giver op. Jeg krydser fingre for, at alt går vel. :)

Jeg droppede Merlin for mange år siden pga. deres elendige service. Bl.a. oplevede jeg flere gange, at de under fremkaldelsen af en film havde ridset samtlige billeder (gudskelov var det ikke gået ud over selve negativerne). Der var endda tale om deres såkaldte luksusfremkaldelser, hvor kvaliteten skulle være i top. En af filmene måtte jeg indlevere 3 gange, da hvert eneste sæt billeder, jeg fik udleveret, stadig var plaget af et væld af ridser.
Jeg har i det hele taget hørt et utal af skrækhistorier om Merlins elendige service, så det undrer mig ikke den mindste smule, at kæden er forsvundet helt fra gadebilledet.

Thomsen (38674) skrev:
Jeg smutter selv med hele familien til Paris i næste uge. Skal støve rundt i gamle boghandler og plakatforretninger og dandere den med rødvin på fortorvsrestauranter.
Jeg misunder dig... Besøg endelig den charmerende boghule Shakespeare and Company.

gi-jones (38683) skrev:
[ ] Ja
[ ] Nej
[X] Måske
Det skrev han også i går.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38685 Zombi 13 år siden

Highland Park (38684) skrev:
Besøg endelig den charmerende boghule Shakespeare and Company

Er den ikke med i "Before Sunset"?
Gravatar

#38686 Highland Park 13 år siden

Jo! :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38687 Zombi 13 år siden

Den virkede også bekendt. :)
Gravatar

#38688 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

I det hele taget er Paris og Frankrig et fantastisk land hvad angår boghandeler. Det er noget de går meget op i.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#38689 davenport 13 år siden

Er lige kommet hjem efter en hyggelig tur i bio med min datter. Smølferne og Tryllefløjten. Den var faktisk god. Kan godt lide den gamle tegnestil.
Hun var helt opslugt af "det store fjernsyn" og hyggede med popcorn og en stor pose slik.
Et par gange under filmen kiggede hun op på mig, og aede mig på kinden med et stort smil :)
Hun skal nok blive til noget :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38690 Batsy 13 år siden

davenport (38689) skrev:
Er lige kommet hjem efter en hyggelig tur i bio med min datter. Smølferne og Tryllefløjten. Den var faktisk god. Kan godt lide den gamle tegnestil.
Hun var helt opslugt af "det store fjernsyn" og hyggede med popcorn og en stor pose slik.
Et par gange under filmen kiggede hun op på mig, og aede mig på kinden med et stort smil :)
Hun skal nok blive til noget :)

Lyder herligt!

Er syg i øjeblikket, og det første min lillebror gør for mig, er at han kom med noget cola til mig og spurgte om jeg ville se en Batman film med ham. Han har naturligvis aldrig fået set batman og robin, da jeg aldrig havde i sinde at se den igen, FØJ. Dog da han spurgte om jeg ikke nok vil sætte den på, gjorde jeg det. Så de første 20 min, og tænker stadigvæk "Bat nippels? Freaking bat Nippels!"
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: