#38684, uha, det styrker bestemt heller ikke min tiltro til Merlin :-/ Jeg havde egentlig også haft nogle dårlige oplevelser i deres butikker - og min søster har haft den fuldkommen samme oplevelse med billedfremkaldning som dig - men jeg tænkte, at når nu de fysiske butikker blev lukket og Merlin blev relanceret som et netsite, så ville der måske komme andre boller på suppen og andre folk i hierarkiet. Men det lader ikke til, at de er blevet en døjt bedre, selvom det selvfølgelig er folkene hos servicebroker.dk, som beskriver fejlene. Men jeg har fået at vide, at TV'et bør være fixet den 26. Så må vi se i hvilken tilstand, det dukker op :-/
Ligger på et hotel i hovedstaden og er små bustet... Den gravid krop er slet ikke vant til så meget, først en lang køretur og så halvvejs ned af strøget og tilbage igen... Nu slapper jeg lidt af og overvejer om jeg skal hoppe i svømmebassinet om lidt.
"And the winner goes to the most stifest Nippels Adward goes to.. George Clooney!"
He he... :)
The Insider (38693) skrev:
... men jeg tænkte, at når nu de fysiske butikker blev lukket og Merlin blev relanceret som et netsite, så ville der måske komme andre boller på suppen og andre folk i hierarkiet.
Ja, det burde sgu også være en selvfølge.
The Insider (38693) skrev:
Men jeg har fået at vide, at TV'et bør være fixet den 26. Så må vi se i hvilken tilstand, det dukker op :-/
Husk at du har 3 års yderligere reklamationsret efter reparationen:
Mange varekøb forløber heldigvis problemfrit! Men skulle du være uheldig med en vare der går i stykker, er det rart at vide, at klageadgangen på en reparation er længere end 2 år. Det gælder både i de tilfælde hvor reparationen udføres indenfor købelovens 24 måneders reklamationsret, eller hvis der repareres på en vare der er mere end 2 år gammel.
Indenfor den almindelige forældelsesfrist på tre år er du sparet for udgiften til gentagelse af reparationen, hvis altså det er nøjagtig den samme fejl der opstår igen. Det kræver dog at fejlen skyldes at reparationen ikke er udført korrekt. Dvs. hvis grunden til at det ikke holder er almindelig slitage, rust, forkert brug eller lignende, så holder reglen ikke.
Når du får lavet en reparation skal du huske at få en kvittering indeholdene dato for arbejdet og hvad der er repareret på varen. Det er dit bevismateriale.
Mere info (og så holder jeg ellers inde med link- og citatbombardementet): "Tema: Kend din købelov"
Dejligt tip. Der vil jeg bestemt forbi. Tak for det! :-)
Jeg vil desuden anbefale dig at se dokumentarfilmen om George Whitman, der desværre gik bort for et halvt års tid siden, inden du besøger butikken. Den er ganske atmosfærisk.
Lytter til noget film musik, fra alle mulige film. Imens jeg ligger i sengen, og slapper af.
Istedet for jeg to smertestillende piller, så har jeg haft taget lykkepiller. Selvom jeg har det skidt, kunne jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet, og tænke hvor dum jeg var. Haha, oh well livet har nogle mærkværdige ting at byde på, især når det gælder hvad man smiler over, og ikke gør.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#38691 Highland Park 13 år siden
#38692 Batsy 13 år siden
Jeg har skam nogen, de stikker bare ikke ud! af dragten. Ergo så har George Clooney og Val Kilmer nogen fandens stive nippels!
"And the winner goes to the most stifest Nippels Adward goes to.. George Clooney!"
#38693 The Insider 13 år siden
#38694 tiany 13 år siden
#38695 Thomsen 13 år siden
Dejligt tip. Der vil jeg bestemt forbi. Tak for det! :-)
#38696 Richard Burton 13 år siden
#38697 Highland Park 13 år siden
Ja, det burde sgu også være en selvfølge.
Husk at du har 3 års yderligere reklamationsret efter reparationen:
Mere info (og så holder jeg ellers inde med link- og citatbombardementet):
"Tema: Kend din købelov"
#38698 Castanea 13 år siden
Jeg vil desuden anbefale dig at se dokumentarfilmen om George Whitman, der desværre gik bort for et halvt års tid siden, inden du besøger butikken. Den er ganske atmosfærisk.
http://www.imdb.com/title/tt0476588/
http://video.google.com/videoplay?docid=5574284408...
#38699 The Insider 13 år siden
#38700 Batsy 13 år siden
Istedet for jeg to smertestillende piller, så har jeg haft taget lykkepiller. Selvom jeg har det skidt, kunne jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet, og tænke hvor dum jeg var. Haha, oh well livet har nogle mærkværdige ting at byde på, især når det gælder hvad man smiler over, og ikke gør.