Hvad mener du? En fra min familie havde det meget svært, så hun har fået taget lykkepiller i noget tid, men personen her heldigvis ovre det 8)
Hun har bare ikke smidt pillerne ud.. og jeg tog det som det var smertestillende, da lignede nøjagtig ligesom dem vi normalt bruger, pillerne og bøtten :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Batsy - "lykkepiller" eller antidepressiver tager op til 3 måneder om at virke, så du må have oplevet en placeboeffekt. Tag iøvrigt aldrig medicin der ikke er udskrevet til dig iflg. aftale med en læge!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Batsy - "lykkepiller" eller antidepressiver tager op til 3 måneder om at virke, så du må have oplevet en placeboeffekt. Tag iøvrigt aldrig medicin der ikke er udskrevet til dig iflg. aftale med en læge!
Så har jeg en lille krukke med Ketogan som er "up for grabs" ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Han har da ikke skrevet at de havde en effekt...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ved jeg godt, det var self ikke med viljie men personen som ejer pillerne, ved det godt og siger det ufarligt for mig. Det kan godt være jeg for kvalme af dem, men det har jeg ikke i nu ihvertfald, og de skulle først virke efter 6 uger, men det hvis man tager det mere end en gang om måneden, og tog kun idag, ved en fejltagelse. No wonder min hovedpine ikke forsvandt! Men tak aligevel 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#38701 davenport 13 år siden
#38702 Batsy 13 år siden
Hvad mener du? En fra min familie havde det meget svært, så hun har fået taget lykkepiller i noget tid, men personen her heldigvis ovre det 8)
Hun har bare ikke smidt pillerne ud.. og jeg tog det som det var smertestillende, da lignede nøjagtig ligesom dem vi normalt bruger, pillerne og bøtten :p
#38703 MOVIE1000 13 år siden
Im the man who can give you all the snøfles that you need. You can eat bacon on my body. I will be your horse if you ask.
Men jeg må desværre melde fra med Englands turen :( Jeg skal til vorbasse :)
#38704 davenport 13 år siden
#38705 davenport 13 år siden
#38706 HelmerJ 13 år siden
Så har jeg en lille krukke med Ketogan som er "up for grabs" ;-)
#38707 wimmie 13 år siden
Han har da ikke skrevet at de havde en effekt...
#38708 Batsy 13 år siden
Ved jeg godt, det var self ikke med viljie men personen som ejer pillerne, ved det godt og siger det ufarligt for mig. Det kan godt være jeg for kvalme af dem, men det har jeg ikke i nu ihvertfald, og de skulle først virke efter 6 uger, men det hvis man tager det mere end en gang om måneden, og tog kun idag, ved en fejltagelse. No wonder min hovedpine ikke forsvandt! Men tak aligevel 8)
#38709 MOVIE1000 13 år siden
Jeg skal derhen fredag formiddag og lidt eftermiddag går jeg ud fra :)
#38710 davenport 13 år siden