Arrggg, jeg bliver sgu' lidt frustreret! D. 29. juni bestilte jeg et par film hos Amazon.co.uk, og jeg fik da også en sms om at Post Danmark ville levere den d. 5. juli, men jeg har stadig ikke fået nogen seddel fra portneren om at der skulle være kommet en pakke. D. 9. juli bestilte jeg så nogle flere film, som jeg fik en sms om at ville blive leveret d. 16. juli, men jeg har stadig ikke fået noget seddel i min postkasse. Jeg aner ikke om jeg overhovedet kommer til at modtage disse pakker indenfor den nærmeste fremtid, eller hvorvidt fejlen ligger hos Post Danmark eller portneren her på kollegiet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Arrggg, jeg bliver sgu' lidt frustreret! D. 29. juni bestilte jeg et par film hos Amazon.co.uk, og jeg fik da også en sms om at Post Danmark ville levere den d. 5. juli, men jeg har stadig ikke fået nogen seddel fra portneren om at der skulle være kommet en pakke. D. 9. juli bestilte jeg så nogle flere film, som jeg fik en sms om at ville blive leveret d. 16. juli, men jeg har stadig ikke fået noget seddel i min postkasse. Jeg aner ikke om jeg overhovedet kommer til at modtage disse pakker indenfor den nærmeste fremtid, eller hvorvidt fejlen ligger hos Post Danmark eller portneren her på kollegiet.
Hvis jeg var dig, så ville jeg smutte forbi det lokale posthus for at forhøre mig om der skulle være nogle pakker. Det ville være træls hvis de røg retur, og man skulle vente endnu længere.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Sidder og venter på en belgier som skal fjernstyre min comp. Det skal rettes nogle indstillinger i Lotus Notes så den kan sættes i out of office mode, nu hvor jeg går på ferie i morgen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Hvis jeg var dig, så ville jeg smutte forbi det lokale posthus for at forhøre mig om der skulle være nogle pakker. Det ville være træls hvis de røg retur, og man skulle vente endnu længere.
Jeg smutter ned til portner-kontoret i morgen, og hvis jeg ikke kan få svar der, så smutter jeg ind på det tætteste posthus.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#38721 wimmie 13 år siden
Det kunne være man kunne svinge forbi og låne engang?
#38722 misuma 13 år siden
#38723 wimmie 13 år siden
Begge dele virker ;)
#38724 misuma 13 år siden
S'følgelig må du låne Ü
#38725 wimmie 13 år siden
Nice - jeg siger lige til når behovet opstår ;)
Har lige en Dexter-sæson der skal ses.
#38726 misuma 13 år siden
#38727 Kruse 13 år siden
#38728 Steffan Rasmussen 13 år siden
#38729 HelmerJ 13 år siden
#38730 Kruse 13 år siden
Jeg smutter ned til portner-kontoret i morgen, og hvis jeg ikke kan få svar der, så smutter jeg ind på det tætteste posthus.