Gravatar

#38731 The Insider 13 år siden

#38730, der plejer at stå i SMS'en (i hvert fald når jeg får dem), at man skal bruge selve SMS'en som dokumentation på posthuset... Jeg tror ofte, de dropper sedlerne fuldstændigt efterhånden.
War. War never changes.
Gravatar

#38732 gi-jones 13 år siden

Jeg anbefaler på det varmeste Døgnpesten. Det fungerer skidegodt her hos mig, ligger 300m væk og har altid åbent. Jeg kan godt undvære at få pakkerne bragt til døren, hvis jeg til gengæld aldrig skal vente til dagen efter med at kunne afhente dem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38733 lagoni 13 år siden

Apropos Post Danmark: har en pakke på vej fra en onlinebutik og i forsendelsesbekræftelsen skriver de: "Vær tålmodig: Post Danmark skal bruge omkring 48 timer for at kunne aktivere sporing af forsendelsen online." Nu ved jeg ikke om firmaet har sendt den som B-post, men normalt ville jeg nok forvente at have min pakke indenfor de 48 timer...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#38734 Batsy 13 år siden

Meget bedre en orginalen! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38735 Kruse 13 år siden

The Insider (38731) skrev:
#38730, der plejer at stå i SMS'en (i hvert fald når jeg får dem), at man skal bruge selve SMS'en som dokumentation på posthuset...

Det står der ikke noget om i de sms'er jeg får. Der står bare:

Der er en pakke på vej til dig fra AMAZONEUSARL.
Vi kommer med den 16.07.2012. Pakkenr.:
00357059830015258025.
Hilsen Post Danmark
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38736 MMB 13 år siden

De har nok glemt at sende den sidste sms, hvor der står, at pakken nu er afleveret på posthuset. Bare tag din mobil med på posthuset med pakkenummeret, så går det næppe galt. :)
Gravatar

#38737 Kruse 13 år siden

Foeller (38736) skrev:
De har nok glemt at sende den sidste sms, hvor der står, at pakken nu er afleveret på posthuset. Bare tag din mobil med på posthuset med pakkenummeret, så går det næppe galt. :)

Men det er bare lidt mærkeligt, for jeg har flere gange fået sådan en sms, hvor der så en dag eller to efter, lå en seddel i min postkasse om at jeg kan afhente en pakke på portner-kontoret på mit kollegie. Men det har jeg altså ikke fået de sidste to gange nu.
Gravatar

#38738 Kruse 13 år siden

Jeg har så lige været nede ved portner-kontoret, og sørme ikke om mine to pakker lå og ventede på mig :)

Hvorfor de så ikke valgte at skrive en seddel til mig om at jeg kunne afhente dem, det forstår jeg stadig ikke.
Gravatar

#38739 Collateral 13 år siden

Tror jeg holder mig fra "What We Saw" de næste par dage. Vil gerne gå ind til TDKR med en frisk palette om man så må sige. Lidt ærgerlig over ikke at kunne se den i dag, men en af mine venner vil gerne med og er først hjemme søndag. Og det er jo også fedt at have nogle gode mennesker med. Så kan jeg godt vente :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38740 Kiksmann 13 år siden

Nyder min ferie på Bornholm (igen igen igen igen), mens vi følger gourmet ruten. Har fået rene lækkerier siden vi er ankommet. Lige nu nyder jeg en kølig Bornholmer Guld Pilsner.
Overvejer kraftigt at gå i biffen og se TDKR, men tror jeg venter til jeg kommer hjem.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: