Kan du ikke bare tænde for TV3 eller 3+, de sender den vel inden for den næste time.
Desværre. Har kun den store DR pakke :)
Endte med at gense The Dark Knight for at lige at have den med i mine tanker, der for tiden er stærkt domineret af mine blandede følelser for efterfølgeren. Jeg havde sgu næsten glemt hvor godt den film er skruet sammen. Uanset hvad så kan simpelthen ikke forestille mig at TDKR skulle komme op på det niveau for mig ved gensyn og jeg kan ikke forstå hvordan nogen kan mene at den skulle være bedre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Har været ude at løbe i formiddags og nåede at tænke om det mon var sådan det føltes at være i helvede.
Hårdt var det i hvert fald.
Jeg tilbragte det meste af dagen i min have - i skyggen. Da jeg klokken 18.30 gik ud af døren for at cykle til fodbold, fandt jeg ud af, hvor varmt det var for dem, der havde befundet sig i solen. Det var lidt af et chok.
Endte med at gense The Dark Knight for at lige at have den med i mine tanker, der for tiden er stærkt domineret af mine blandede følelser for efterfølgeren. Jeg havde sgu næsten glemt hvor godt den film er skruet sammen. Uanset hvad så kan simpelthen ikke forestille mig at TDKR skulle komme op på det niveau for mig ved gensyn og jeg kan ikke forstå hvordan nogen kan mene at den skulle være bedre.
Jeg har det på samme måde. :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Har lige lavet en handel, på en lenovo t420. Glæder mig meget, til at arbejde med en windows maskine igen, efter at have brugt mac i 5-6 år. Troede ikke, at jeg ville skifte, men jeg trænger til noget nyt igen.
Ah, dejlig træt efter en familievandkamp på terrassen i solen :) Jeg fik en hel spand iskold vand ned over mig, men mine smøger overlevede. Nu tror jeg den skal stå på noget Big Bang :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så fik jeg min Lenovo t420, hold kæft en lækker maskine. Overvejer kraftigt, at købe en SSD til den. Er der nogle der har erfaringer med en Samsung 830?
Grrrr ... Skulle have været i biffen her kl. 21.30 og så ringer personen, som havde lovet at give billetten og aflyser ... nå - godt man kan tage hjem til endnu en genudsendelse på en af diverse kanaler :-/
Grrrr ... Skulle have været i biffen her kl. 21.30 og så ringer personen, som havde lovet at give billetten og aflyser ... nå - godt man kan tage hjem til endnu en genudsendelse på en af diverse kanaler :-/
Øv, det var da dårlig stil...med mindre grunden er meget god :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#38841 misuma 13 år siden
Find den og gi' den en chance.
Pleeeeaaaaase...? (Skal siges med Roger Rabbits stemme)
#38842 gi-jones 13 år siden
#38843 Kochie 13 år siden
Jeg tilbragte det meste af dagen i min have - i skyggen.
Da jeg klokken 18.30 gik ud af døren for at cykle til fodbold, fandt jeg ud af, hvor varmt det var for dem, der havde befundet sig i solen. Det var lidt af et chok.
#38844 Collateral 13 år siden
Nu skal det hele jo snart pakkes ned, så den dukker sikkert op i processen. Så skal jeg nok tage det op til overvejelse :)
#38845 MOVIE1000 13 år siden
Jeg har det på samme måde. :/
#38846 bhs 13 år siden
#38847 davenport 13 år siden
Jeg fik en hel spand iskold vand ned over mig, men mine smøger overlevede.
Nu tror jeg den skal stå på noget Big Bang :)
#38848 bhs 13 år siden
#38849 Takfornu 13 år siden
#38850 wimmie 13 år siden
Øv, det var da dårlig stil...med mindre grunden er meget god :/