Jeg har allerede hørt fra det job jeg søgte igår, og har nu email korrespondance med chefen i firmaet. Han havde nogle spørgsmål, og jeg venter på en aftale om et telefoninterview. Jeg håber jeg forstår ham, for jeg kan se at mit engelsk er noget bedre. Men i fald jeg får det, skal jeg til Finland til oplæring :) Der er 2 andre kandidater, så det er et snævert feld..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Må indrømme at jeg faktisk er en smule overrasket, havde nok været lidt usikker på det af én eller anden grund, og så var jeg også i tvivl om hvorvidt de havde modtaget mit eksamensbevis da jeg kun modtog kvittering pr. mail på selve ansøgningen. Men jeg kom sørme ind med start den 4. februar 2013 :D
Tillykke... Tænkte faktisk på dig, da jeg sad og kiggede listerne igennem, for jeg kunne se at det ikke er alle der kom på ind uddannelsen. Men rigtig fedt for dig :)
Må indrømme at jeg faktisk er en smule overrasket, havde nok været lidt usikker på det af én eller anden grund, og så var jeg også i tvivl om hvorvidt de havde modtaget mit eksamensbevis da jeg kun modtog kvittering pr. mail på selve ansøgningen. Men jeg kom sørme ind med start den 4. februar 2013 :D
Tillykke... Tænkte faktisk på dig, da jeg sad og kiggede listerne igennem, for jeg kunne se at det ikke er alle der kom på ind uddannelsen. Men rigtig fedt for dig :)
Jeg læste også at den blev booket helt op, og posten var her først kl. 14, så jeg nåede lige at blive lidt nervøs ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Tillykke med det :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#38911 misuma 13 år siden
#38912 wimmie 13 år siden
#38913 davenport 13 år siden
Jeg har allerede hørt fra det job jeg søgte igår, og har nu email korrespondance med chefen i firmaet. Han havde nogle spørgsmål, og jeg venter på en aftale om et telefoninterview. Jeg håber jeg forstår ham, for jeg kan se at mit engelsk er noget bedre.
Men i fald jeg får det, skal jeg til Finland til oplæring :)
Der er 2 andre kandidater, så det er et snævert feld..
#38914 tiany 13 år siden
Tillykke... Tænkte faktisk på dig, da jeg sad og kiggede listerne igennem, for jeg kunne se at det ikke er alle der kom på ind uddannelsen.
Men rigtig fedt for dig :)
#38915 wimmie 13 år siden
Jeg læste også at den blev booket helt op, og posten var her først kl. 14, så jeg nåede lige at blive lidt nervøs ;)
#38916 Richard Burton 13 år siden
#38917 wimmie 13 år siden
Tak :D
Hun starter i vuggestue til november så det burde hænge fint sammen :)
Får jeg nogle lange dage må Michael hente - han arbejder jo nat.
Jeg er dog i tvivl mht. praktik-perioder, men det må jeg tage som det kommer :)
#38918 Collateral 13 år siden
Tillykke med det :)
#38919 Ericmase 13 år siden
Tillykke med det, wimmie! :)
#38920 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."