Har to gigantiske ideer i min hjerne til meget komplicerede spil...så tænker, at jeg vil kaste mig ud i nogle mindre design først...for at se om jeg kan finde ud af det :)
Ærgrer mig over vejret da det er meningen min søster og jeg skal have taget nogle billeder af os selv som vi kan give min mor til hendes fødselsdag i weekenden. Nu ved jeg ikke rigtig hvad vi ender med at gøre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Sidder og venter på at jeg skal ud på fagforeningen til møde. Berammet til 45. min. Det tror jeg nu ikke kommer til at ske.. Der plejer ikke at være så meget at snakke om, når de hører hvad jeg har arbejdet med de sidste 12 år. Mit CV skal godkendes.. Sandsynligheden for at de kan gøre det bedre er meget lav! Men er da åben for forslag :D Havde et lign. møde med en konsulent hos Falck engang, og han konstaterede bare "Ja, der er jo ikke så meget jeg kan sige til det..."
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ærgrer mig over vejret da det er meningen min søster og jeg skal have taget nogle billeder af os selv som vi kan give min mor til hendes fødselsdag i weekenden. Nu ved jeg ikke rigtig hvad vi ender med at gøre.
Skal det være udenfor? Michael har et lille mini-fotostudio med fotobaggrund i sin lejlighed - måske det kunne være en løsning?
Men mon ikke det når at klare op i vejret inden weekenden? :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
The Joker, ehmm I mean Tom Waits is interviewed (herligt interview btw.) men i vil nok hurtigt opdage, hvorfor man nemt ku ha skrevet det andet også 8-)
[url=]Tom Waits interview[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Må indrømme at jeg faktisk er en smule overrasket, havde nok været lidt usikker på det af én eller anden grund, og så var jeg også i tvivl om hvorvidt de havde modtaget mit eksamensbevis da jeg kun modtog kvittering pr. mail på selve ansøgningen. Men jeg kom sørme ind med start den 4. februar 2013 :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#38901 Skeloboy 13 år siden
Har to gigantiske ideer i min hjerne til meget komplicerede spil...så tænker, at jeg vil kaste mig ud i nogle mindre design først...for at se om jeg kan finde ud af det :)
#38902 Michael Andersen 13 år siden
#38903 Collateral 13 år siden
#38904 davenport 13 år siden
Mit CV skal godkendes.. Sandsynligheden for at de kan gøre det bedre er meget lav! Men er da åben for forslag :D
Havde et lign. møde med en konsulent hos Falck engang, og han konstaterede bare "Ja, der er jo ikke så meget jeg kan sige til det..."
#38905 wimmie 13 år siden
Skal det være udenfor?
Michael har et lille mini-fotostudio med fotobaggrund i sin lejlighed - måske det kunne være en løsning?
Men mon ikke det når at klare op i vejret inden weekenden? :)
#38906 Collateral 13 år siden
Jo men planen er lidt at få billedet fremkaldt og det tager jo også lidt tid :) Men vi kører ud og prøver at finde en løsning.
#38907 Ericmase 13 år siden
#38908 davenport 13 år siden
#38909 elwood 13 år siden
[url=]Tom Waits interview[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38910 wimmie 13 år siden
Må indrømme at jeg faktisk er en smule overrasket, havde nok været lidt usikker på det af én eller anden grund, og så var jeg også i tvivl om hvorvidt de havde modtaget mit eksamensbevis da jeg kun modtog kvittering pr. mail på selve ansøgningen.
Men jeg kom sørme ind med start den 4. februar 2013 :D