Gravatar

#38941 NightHawk 13 år siden

wimmie (38910) skrev:
Jeg kom skisme ind på uddannelsen :-O

Må indrømme at jeg faktisk er en smule overrasket, havde nok været lidt usikker på det af én eller anden grund, og så var jeg også i tvivl om hvorvidt de havde modtaget mit eksamensbevis da jeg kun modtog kvittering pr. mail på selve ansøgningen.
Men jeg kom sørme ind med start den 4. februar 2013 :D

Stort tillykke med optagelsen, Wimmie! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#38942 shisan 13 år siden

Indhold fjernet af admin
Gravatar

#38943 tiany 13 år siden

Super filmz er blevet overrendt af spam /skarkasme off
Valar morghulis
Gravatar

#38944 gi-jones 13 år siden

Hehe. Det er jo komplet ulæseligt. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at den slags er brugbar markedsføring for noget som helst.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38945 MOVIE1000 13 år siden

Er det bornholmsk? Men uanset hvad må jeg bare eje det produkt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38946 wimmie 13 år siden

Wangsgaard (38938) skrev:
Stort tillykke Wimmie :D

Navarre3 (38939) skrev:
Tillykke Wimmie - Held & Lykke med studiet :)

NightHawk (38941) skrev:

Stort tillykke med optagelsen, Wimmie! :)

Batsy (38930) skrev:
Tillykke Wimmie! :D

Tak skal I have :)

elwood (38934) skrev:
Jeg har lige forbedret Filmz.dk

Nu med mere Pussy

Sejt :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38947 Thomsen 13 år siden

elwood (38934) skrev:
Jeg har lige forbedret Filmz.dk

Nu med mere Pussy

Nice! (som min 10-årige niece lige har forklaret mig, at man skal sige. "Sejt" og "fedt" er åbenbart håbløst umoderne, medmindre det bruges om egenskaber ved madvarer)

Nåmenaltså, kom hjem fra Paris i går. Det var lidt en blandet oplevelse. Vejret var sindssygt godt og Paris var dejlig. Jeg undgik de værste turistfælder, men fik da set katakomberne (med knoglerne fra 6 millioner lig) og fik besøgt den berømte boghandel "Shakespeare and Company". Min far havde af en eller anden grund valgt at book hotel midt i Red Light District i Montmartre, så vi boede lige overfor klubben med det fantastiske navn "Dirty Dick", og gaden var fuld af sexshops og klubber med lingeriklædte skønheder i døråbninger og vinduer.

Bedst var Marais-kvarteret, der er en skøn blanding af homoseksuelle, kunstnere og ortodokse jøder komplet med sjove hatte og slangekrøller. Det var ret fantastisk at se dem stå sammen uden problemer med de truckerlignende, homoseksuelle "bears" udenfor bøssebaren "Bear's Den". Gotta love it! Vi var bl.a. rundt på en ret god (engelsksproget) spøgelses-/historievanding i Marais den ene aften og fik en masse underholdende, bloddryppende historier.

Desværre fik både min mor og søster frastjålet penge og kort i metroen, så det skabte lidt begrænsninger på udfoldelserne. Især fordi søster og niece skulle bruge en del kontanter for at komme til Disneyland den ene dag. Så jeg måtte droppe at købe en plakat og låne hende pengene i stedet. Men jeg fik da købt nogle sko og et par film alligevel.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38948 tiany 13 år siden

Nu har jeg bagt både pizzasnegle og kanelsnegle i dag... Så må det være godt. Har godt nok også købt ind til at bage pølsehorn, men det må blive senere på ugen.
Valar morghulis
Gravatar

#38949 Highland Park 13 år siden

Thomsen (38947) skrev:
Nice! (som min 10-årige niece lige har forklaret mig, at man skal sige. "Sejt" og "fedt" er åbenbart håbløst umoderne, medmindre det bruges om egenskaber ved madvarer)
The Insider er altid på forkant med udviklingen!

Katakomberne var desværre lukket, da jeg var i Paris for en del år siden. Godt det samme for jeg havde alligevel fået en overdosis memento mori, da jeg i mine teenageår på en studietur i Rom besøgte den morbide kapucinerkrypt, hvor munkenes dødningependant til cheerleaderpyramiden prædikede forgængelighed, abortmodstand og hvordan man i bedste Jørgen Clevin-stil kan lave sin egen englefigur med resterne fra 3-4 mennesker.

Thomsen (38947) skrev:
Min far havde af en eller anden grund valgt at book hotel midt i Red Light District i Montmartre, så vi boede lige overfor klubben med det fantastiske navn "Dirty Dick", og gaden var fuld af sexshops og klubber med lingeriklædte skønheder i døråbninger og vinduer.
He he... :)

Hvilken plakat ville du have købt Thomsen?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38950 lagoni 13 år siden

wimmie, stort tillykke med uddannelsesadgangen (eller hvad det nu he3dder). Håber det bliver godt!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: