Gravatar

#38971 davenport 13 år siden

For helvede! Hunden havde overskidt min søns værelse i nat. Jeg har lige brugt en halv time på at skrabe indtørret hundetyndskide op. For helvede det stinker.
Nu skal den bo i bryggerset resten af sit (korte) liv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38972 bhs 13 år siden

Forstår godt din smerte. Min søster er på ferie og jeg passer hendes lille hund. Vågnede op til 4-5 lort placeret i gangen... GRRR!!!! Forstår ikke hvordan sådan en lille køter på 1,5 kg, kan skide så meget.
Gravatar

#38973 Batsy 13 år siden

When i have won the jaws prize, you have my premission to cry. But in that case you will need a bigger boat, for you tears. I have given filmz a offer they cannot refuse. One offer, they simply cannot refuse. It is mine! My precious

Hmmm.. Bored i am, huhu. /Yoda voice off.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38974 tiany 13 år siden

Bager sandkage med chokolade...

Og så venter jeg på torden. Det regner, men det er monster lummert ude, så det må gerne tordne lidt.
Valar morghulis
Gravatar

#38975 Ericmase 13 år siden

Batsy (38973) skrev:
When i have won the jaws prize, you have my premission to cry. But in that case you will need a bigger boat, for you tears. I have given filmz a offer they cannot refuse. One offer, they simply cannot refuse. It is mine! My precious

Hmmm.. Bored i am, huhu. /Yoda voice off.

Haha! :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38976 Kiksmann 13 år siden

bhs (38972) skrev:
Forstår godt din smerte. Min søster er på ferie og jeg passer hendes lille hund. Vågnede op til 4-5 lort placeret i gangen... GRRR!!!! Forstår ikke hvordan sådan en lille køter på 1,5 kg, kan skide så meget.

Lorte Hund?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#38977 bhs 13 år siden

Også det :)
Gravatar

#38978 MOVIE1000 13 år siden

davenport (38971) skrev:
For helvede! Hunden havde overskidt min søns værelse i nat. Jeg har lige brugt en halv time på at skrabe indtørret hundetyndskide op. For helvede det stinker.
Nu skal den bo i bryggerset resten af sit (korte) liv!

Sikker på at det var hunden? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38979 Collateral 13 år siden

Har pakket med mine cd'er ned så jeg kunne prøve at rykke nogle dvd'er fra en bogreol som formentlig ikke kommer med når jeg flytter, og over i de dersens bennoreoler. Jeg skulle prøve at se hvor mange der derefter er til overs og får nok brug for en 2-3 mere af førnævnte reoler. Glæder mig virkelig til at få alle filmene op så de kan ses. Forhåbentlig skal de så heller ikke længere stå skjlult bag fjernsynet, som skærmer lidt for det hele lige nu. Håber også at få ordnet dem lidt i kategorier når nu vi flytter. Selvom jeg ikke helt har besluttet hvordan jeg vil have det endnu.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38980 Takfornu 13 år siden

Laver de sidste papirer i forbindelse med min fratrædelse - underligt at 22 ½ år er gået de samme steder og nu er det endeligt forbi :-/ ... men enden er jo blot begyndelsen på noget nyt - Tror uanset hvad så tror jeg på en frisk begyndelse kun kan føre noget godt med sig, såvel personligt som fagligt :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: