For første gang i 1½ år er vi børnefri hele dagen. Den første time er gået med at glo på hinanden, og mukke over at vi ikke ved hvad vi skal lave.. Den eneste film der går i eftermiddag er Batman og den gider Obersten ikke at se. Nu tager vi på Bones og ser hvad dagen ellers byder på udover regn...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har næsten ulideligt ondt i lænden. Så nu har jeg taget nogle piller og håber det hjælper. Har ikke lige tid til at ligge i sengen i dag. Og det gør i øvrigt også nas, så det kan være det samme.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er lige kommet hjem efter en tur til Flensburg, hvor Intersport holdt udsalg med 50% på alle varer, så der blev lige handlet ind til de små og store :)
Har lige gennemført mine hårdeste 15 minutters roning i tre år, med 3780 meter. Nu skal tempoet lige ned på 3500 de sidste 15 og så vil jeg nok hente mig en pulled pork BBQ sandwich som belønning bagefter.
Perfekt børnefri dag. Vi har ikke haft kærestetid sådan her i flere år, så ud at spise frokost, en tur i skoven, sex, og afslapning. (Ikke sex i skoven!) Nu kommer de små nok snart hjem fra mine forældre, og det lyder til at de også har haft en god dag også :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Perfekt børnefri dag. Vi har ikke haft kærestetid sådan her i flere år, så ud at spise frokost, en tur i skoven, sex, og afslapning. (Ikke sex i skoven!) Nu kommer de små nok snart hjem fra mine forældre, og det lyder til at de også har haft en god dag også :)
Selvom "skoven" kan være et "mis"-ledende ord. :(
Sorry, er bare bitter over at være single, og det eneste sex jeg kommer til at se i aften er Brokeback mountain. :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Kender det godt, svigermutter havde ungerne fra onsdag til fredag. Tiden blev brugt godt, det var især betryggende, at tingene var nogenlunde placeret hvor jeg husker dem på kæresten.
#38981 davenport 13 år siden
Den eneste film der går i eftermiddag er Batman og den gider Obersten ikke at se.
Nu tager vi på Bones og ser hvad dagen ellers byder på udover regn...
#38982 Collateral 13 år siden
#38983 misuma 13 år siden
#38984 Kiksmann 13 år siden
#38985 Richard Burton 13 år siden
#38986 davenport 13 år siden
Nu kommer de små nok snart hjem fra mine forældre, og det lyder til at de også har haft en god dag også :)
#38987 Takfornu 13 år siden
#38988 bhs 13 år siden
sex i skoven er nu anbefalelsesværdigt! ;-)
#38989 MOVIE1000 13 år siden
Selvom "skoven" kan være et "mis"-ledende ord. :(
#38990 misuma 13 år siden
Kender det godt, svigermutter havde ungerne fra onsdag til fredag. Tiden blev brugt godt, det var især betryggende, at tingene var nogenlunde placeret hvor jeg husker dem på kæresten.