Gravatar

#3891 evermind 15 år siden

davenport (3866) skrev:
YES! Blev ringet op til aften, og ham chefen kunne godt lide min personlighed og væsen, så nu kan jeg kalde mig underviser/konsulent for Hartmanns. \O/
Kanon løn og pension, den bedste jeg har haft, så jeg klager ikke!
Det er blevet fejret med Bacon og vin!


Tillykke dér! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3892 DarkLight 15 år siden

#3889,
Jeg bruger nu Google Docs. Velkommen til '09 :) Men det var mere om folk havde gode forslag til smarte ting og sådan :) Opdeling af forskellige ark osv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3893 Takfornu 15 år siden

# 3872 Udfra hvad jeg har læst og set, så ville Hunger nok også ryge på min TOP 10 liste. The Class var også god men ikke nok til TOP 10 for slet ikke at sige det kommer bag på mig at Wall*E kommer på listen for så god er den nu heller ikke.

2008 var et rigtig godt filmår for både de små og store selskaber og instruktører, der alle kunne levere varen indtil flere gang i løbet af året.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3894 davenport 15 år siden

Tak alle sammen :)
Jeg skal muligvis starte allerede mandag og er placeret i Fredericia, så det er fint nok.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3895 tiany 15 år siden

Har lige været til eksamen - det var ikke den store succes :( Men jeg bestod og der var jo en eller anden på det der hold af 60 studerende der skulle have det der 2 tal.
Gik fuldstændig blank og censor sagde også at det virkede som om jeg havde opgivet på forhånd.
Men heldigvis bestod jeg, hvilket betyder at jeg ikke skal til reeksamen til sommer - hvilket er ensbetydne med at vores planlagte tur til Le Mans ikke skal aflyses.
Mangler 2 eksamerne, men det er fag jeg har rimelig meget styr på og der skulle ikke være nogen fare for at dumpe.

@Davenport - tillykke med jobbet, det var da rart at du havde heldet med dig
Valar morghulis
Gravatar

#3896 Highland Park 15 år siden

#3893: Jeg har ikke set "The Class" men "WALL•E" burde bestemt ikke optræde på listen.
"Et juleeventyr" er ganske fin, men jeg vil næppe gense den, så den synes jeg heller ikke burde være på listen.
Det er forresten interessant, at der kun er 9 titler på listen frem for f.eks. 10. :)

Jeg ser i øvrigt frem til din top 10-liste på Cinefil. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3897 cyberzed 15 år siden

#3892 Jeg holder mig nu til offline apps...eller ved sgu ikke kan du tage Google apps med offline nu til dags? om ikke andet så syncer jeg jo med min HTC så jeg har det nødvendige med mig på farten.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3898 filmz-Bruce 15 år siden

#3896 Der er nu 10 :) De har blot samme numre, når de har fået lige mange stemmer. Jeg er heller ikke så overstrømmende omkring den lille robot. Havde de sidste 45 minutter fungeret ligeså godt, som de første, så ville jeg ikke være i tvivl. Men historien med de fede mennesker var noget tyndbenet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3899 DarkLight 15 år siden

cyberzed (3897) skrev:
#3892 Jeg holder mig nu til offline apps...eller ved sgu ikke kan du tage Google apps med offline nu til dags? om ikke andet så syncer jeg jo med min HTC så jeg har det nødvendige med mig på farten.


Det kan du. Google Gears.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3900 Highland Park 15 år siden

#3898: Ah, det snød mig lige. :)
Jeg er helt enig, hvad "WALL•E" angår. Sidste halvdel var for forudsigelig og traditionelt opbygget og uden samme afvæbnende charme, simplicitet og fortællemæssige gennemslagskraft som de fine anslag på planeten Jorden.
Personligt er jeg ret skuffet over filmen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: