#769 Det er også min helt klare holdning til BT, jeg har stort set kun oplevet forbindelser der er mega fejlbehæftet pånær min Nokia->PC connection, og min Garmin Nïvi->Nokia.
Forresten så har vi da et film projekt der hænger efter aftale den aften vi "smagte" min Whisky...der var noget med at vi begge er skyldige i ikke at have set G........ :)
Bah, forsent finder jeg ud af, at KF Scan Audio på Frb. har haft udsalg på Anthony Gallo demo-modeller. Nu er der selvfølgelig intet tilbage af det, jeg leder efter. Oh, well... jeg må nok også hellere bruge pengene på nye briller. August er åbenbart en lortemåned for mit vedkommende. Først ryger printeren, så forstærkeren og nu brillerne. Alle planer om en projektor er sat på hold :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Hende Elena Isinbaeva er altså en syg god stangspringer. Den eneste kvinde over 5 meter. Så hende også i Athen, der var det ligeså vildt. Nu forsøger hun igen at lave ny verdensrekord.
#771 cyberzed 16 år siden
Forresten så har vi da et film projekt der hænger efter aftale den aften vi "smagte" min Whisky...der var noget med at vi begge er skyldige i ikke at have set G........ :)
#772 DarkLight 16 år siden
Har vi? G? Hvad i alverden er det? Kan jeg ikke...ehem...huske :)
#773 cyberzed 16 år siden
Er det nok?
#774 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#775 cyberzed 16 år siden
Thou shalt not speak of the devil!!!
#776 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#777 davenport 16 år siden
#778 Takfornu 16 år siden
#779 tiany 16 år siden
Så hende også i Athen, der var det ligeså vildt. Nu forsøger hun igen at lave ny verdensrekord.
#780 elwood 16 år siden
For dælen da hun må ha det svært med og finde bolig
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"